Od czterech lat aktywnie działamy w branży e-commerce, pośrednicząc w sprzedaży na największej platformie sprzedażowej w Europie. Gonito jako pierwsza polska firma została certyfikowanym dostawcą usług w sieci Amazon Service Provider Network (Amazon SPN) i cieszy się dużą rozpoznawalnością w branży.
Zakres obowiązków:
- Koordynacja projektów handlowych (hurtowa oraz detaliczna sprzedaż towarów) realizowanych na platformie Amazon
- Monitorowanie prawidłowego wykonania założeń projektowych i ew. reagowanie na odstępstwa
- Monitorowanie i raportowanie wyników, w tym rentowności przedsięwzięcia (prowadzenie rozliczeń wg ustaleń z Klientem)
- Estymacja sprzedaży oraz KPI
- Prezentowanie klientom możliwości związanych z działalnością na platformie Amazon i współpracą z Gonito (Business Development)
- Dzielenie się wiedzą i rozwój bieżących procesów biznesowych w firmie
Wymagania:
- minimum 1 rok doświadczenia w realizacji procesów sprzedaży towarów w Internecie (branża eCommerce)
- minimum 2 letnie doświadczenia w obsłudze klientów biznesowych
- dobra znajomość j. angielskiego (minimum na poziomie B2)
- umiejętność efektywnego budowania i utrzymywania relacji z partnerami biznesowymi
- biegła obsługa komputera (MsOffice, GSuite, system CRM etc.)
- umiejętność szybkiego łączenia faktów
Mile widziane:
- znajomość obsługi platformy Amazon
- znajomość języka niemieckiego, francuskiego, włoskiego, hiszpańskiego lub holenderskiego, szwedzkiego pozwalająca na swobodną komunikację
Oferujemy:
- Dowolna forma zatrudnienia w oparciu o umowę zlecenie lub o współpracę (B2B)
- Szkolenie z zakresu stanowiska, oferty i usług Gonito
- Możliwość długofalowego rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Realny wpływ na rozwój firmy będącej liderem w swojej branży
- Przyjazną atmosferę pracy, ambitny i zaangażowany zespół
- Elastyczny czas pracy
- Pyszną kawę i słodycze w biurze
- Bezpłatny parking
Amazon, Amazon Service Provider Network, Amazon SPN, and Amazon SPN logo are trademarks of Amazon.com, Inc. or its affiliates.