Account Manager Regular
Marketing

Account Manager Regular

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Kim jesteśmy?

Green Parrot istnieje od przeszło 10 lat. W tej chwili nasza marka to połączenie agencji digital oraz software house-u. Pracujemy nad wszystkimi cyfrowymi potrzebami klientów: od kreacji i strategii po produkcję aplikacji i egzekucję kampanii. Nasza drużyna to 60 osób w dwóch biurach (Katowice i Warszawa) oraz spora grupa współpracowników zdalnych. 
 
W tej chwili rekrutujemy na stanowisko Account Manager Regular. Zatrudniona osoba będzie pracowała nad projektami naszych klientów z obszaru digital i social media. Green Parrot jest mocno technologiczną agencją, więc zatrudniona osoba będzie miała szansę sporo nauczyć się z zakresu digital product, user journey mapping, czy marketing automation. 
 

Oferujemy:


  • Wynagrodzenie w widłach: 4000 – 6000 na łapę - forma zatrudnienia do ustalenia
  • Siłka, basen, prywatna opieka medyczna 
  • Praca w przyjaznych warunkach, wśród ludzi którzy się lubią i traktują z szacunkiem i otwartością
  • Duża samodzielność, a dla osób, które dobrze z niej korzystają również szybka możliwość awansu. Nie szukamy forward managerów i paper pusherów 
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach podnoszących kompetencje
 
Opis stanowiska:

  • Client service – budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, odpowiadanie na pytania i potrzeby klienta, bieżący kontakt.
  • Nadzór nad realizacją projektów i kampanii z obszaru social mediów, digital marketingu, tworzenie harmonogramów i koordynacja budżetów.
  • Wsparcie przy tworzeniu strategii komunikacji dla klientów.
  • Koordynacja prac działu kreacji oraz podwykonawców.

Oczekujemy:


  • Co najmniej 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji socialowej lub digitalowej.
  • Wysokich umiejętności interpersonalnych i podejścia proklienckiego.
  • Umiejętności koordynacji projektów z zakresu digital marketingu i social mediów. 
  • Inicjatywy, zaangażowania i umiejętności poszukiwania nowych rozwiązań.
  • Rzetelności w realizowaniu powierzonych zadań.
  • Znajomości trendów w digital marketingu.
  • Znajomości języka angielskiego.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientami z branży farmaceutycznej.