Znasz się na słowach – tych polskich i angielskich? Twój słownik przekracza 30 tysięcy słów? Lubisz myśleć koncepcjami, ale literówkę też wykryjesz? Napisz do nas – właśnie szukamy nowego copywritera. Może właśnie Ciebie?!
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w agencji reklamowej (portfolio),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność tworzenia zarówno idei kreatywnych, jak i opisów produktowych,
- doświadczenie w przygotowywaniu treści do mediów społecznościowych.
Zadania:
- tworzenie konceptów kreatywnych w języku polskim i angielskim,
- przygotowywanie tekstów marketingowych lub ich tłumaczenie z języka angielskiego,
- tworzenie contentu do mediów społecznościowych,
- ścisła współpraca z działem graficznym oraz Client Service.
Oferta:
- dobre pieniądze za ciekawą pracę,
- stabilne zatrudnienie (umowa lub B2B),
- praca w nowoczesnym biurze w Krakowie,
- współpraca z fajnym zespołem,
- sportowy support (Multisport).