Head of Performance Marketing
Inne

Head of Performance Marketing

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Świadczymy specjalistyczne usługi w obszarze zatrudniania. Działamy na rynku polskim, niemieckim i francuskim. Zdobyliśmy tytuły ’bohaterHR’, ’Dobroczyńca Roku’, czy ’Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki’. Dwukrotnie pojawiliśmy się w prestiżowej publikacji ’UN Compact Yearbook’.

Jeśli chcesz żeby Twoja praca miała większy sens i szersze międzynarodowe znaczenie, praca z ludźmi i dla ludzi w Grupie Aterima jest pracą stworzoną dla Ciebie.

Jacy jesteśmy? Na co dzień i od święta jesteśmy zgranym zespołem, który motywację i zaangażowanie wyniósł do rangi sztuki.
Wiemy, że nasza praca ma duże znaczenie, niezależnie od stanowiska jakie zajmujemy.
Cenimy się wzajemnie, swoją pracę, zaangażowanie i to jacy jesteśmy. Naszym hasłem przewodnim jest praca z głową, nie tylko jako slogan, ale część naszej postawy na co dzień.
Świadomie kierujemy naszym działaniem, wiemy co robimy, jak robimy i dlaczego.

W związku ze strategicznym rozwojem i stawianymi celami, poszukujemy obecnie nowych kompetencji w zakresie obszaru marketingu.

Cel stanowiska: Realizacja strategii marketingowej, jej kreacji i implementacji w zakresie performance marketingu

  • Zarządzanie zespołem specjalistów SEM i SEO na rynku polskim, niemieckim, ifrancuskim
  • Planowanie, tworzenie i prowadzenie kampanii performance marketingowych (Google Ads, SoMe, video, programmatic)
  • Monitorowanie i optymalizowanie kluczowych wskaźników kosztu konwersji i ROI z różnych działań SEO i SEM
  • Bliska  współpraca z marketingiem nad optymalizacją zawartości celem poprawy KPI.
  • Ogrzewanie leadów z wykorzystaniem CRM i narzędzi retargetowania we współpracy z marketingiem
  • Planowanie i egzekucja budżetu SEO i SEM
  • Stałe poszukiwanie rozwiązań, planowanie i koordynacja działań promocyjnych zmierzających do podwyższenia poziomu konwersji i ROI
  • Poszukiwanie, definiowanie oraz walidowanie obszarów do optymalizacji podążając za potrzebami klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Raportowanie wyników oraz proponowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie prowadzonych kampanii

Co wysoko cenimy?

  • Czujesz się ekspertem w SEM / SEO. Posiadasz min. kilkuletnie doświadczenie w realizacji działań SEO i SEM oraz planowaniu kampanii digital dla sektora e-commerce lub aplikacji/ usług pozyskujących leady online w sektorze B2C (preferowane) lub B2B
  • Możesz pochwalić się konkretnymi sukcesami w obszarze SEM i SEO, masz swój pomysł jak obniżać koszty konwersji by zwiększać efektywność budżetu
  • Jesteś biegły/a w środowisku analitycznym Google i Facebook
  • MS Excel to Twoja prawa i lewa ręka - doceniasz znaczenie danych, potrafisz je interpretować i prezentować w zrozumiały sposób
  • Lubisz mieć inicjatywę i mieć wpływ na podejmowane decyzje
  • Najchętniej  podejmujesz  się ambitnych celów i pracujesz po to, by zrealizować założony wynik,
  • You Speak english on daily basis/ und deutsch auch
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z domem mediowym i współpracy z portalami

Czego można się po nas spodziewać?

  • Stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu oraz ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pracę w firmie o jasnych i przejrzystych wartościach, które budują naszą kulturę organizacyjną
  • Twórczą, nieformalną atmosferę pracy
  • Dodatkowe benefity (programy promocji zdrowia wśród pracowników, opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
  • Programy wolontariatu pracowniczego
  • Biuro bez barier architektonicznych, a miejsce pracy przystosowane dla pracowników z niepełnosprawnością
  • Pracę w zespole z kulturą organizacyjną i wartościami nakierowanymi na różnorodność