Świadczymy specjalistyczne usługi w obszarze zatrudniania. Działamy na rynku polskim, niemieckim i francuskim. Zdobyliśmy tytuły ’bohaterHR’, ’Dobroczyńca Roku’, czy ’Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki’. Dwukrotnie pojawiliśmy się w prestiżowej publikacji ’UN Compact Yearbook’.
Jeśli chcesz żeby Twoja praca miała większy sens i szersze międzynarodowe znaczenie, praca z ludźmi i dla ludzi w Grupie Aterima jest pracą stworzoną dla Ciebie.
Jacy jesteśmy? Na co dzień i od święta jesteśmy zgranym zespołem, który motywację i zaangażowanie wyniósł do rangi sztuki.
Wiemy, że nasza praca ma duże znaczenie, niezależnie od stanowiska jakie zajmujemy.
Cenimy się wzajemnie, swoją pracę, zaangażowanie i to jacy jesteśmy. Naszym hasłem przewodnim jest praca z głową, nie tylko jako slogan, ale część naszej postawy na co dzień.
Świadomie kierujemy naszym działaniem, wiemy co robimy, jak robimy i dlaczego.
W związku ze strategicznym rozwojem i stawianymi celami, poszukujemy obecnie nowych kompetencji w zakresie obszaru marketingu.
Cel stanowiska: Realizacja strategii marketingowej, jej kreacji i implementacji w zakresie performance marketingu
- Zarządzanie zespołem specjalistów SEM i SEO na rynku polskim, niemieckim, ifrancuskim
- Planowanie, tworzenie i prowadzenie kampanii performance marketingowych (Google Ads, SoMe, video, programmatic)
- Monitorowanie i optymalizowanie kluczowych wskaźników kosztu konwersji i ROI z różnych działań SEO i SEM
- Bliska współpraca z marketingiem nad optymalizacją zawartości celem poprawy KPI.
- Ogrzewanie leadów z wykorzystaniem CRM i narzędzi retargetowania we współpracy z marketingiem
- Planowanie i egzekucja budżetu SEO i SEM
- Stałe poszukiwanie rozwiązań, planowanie i koordynacja działań promocyjnych zmierzających do podwyższenia poziomu konwersji i ROI
- Poszukiwanie, definiowanie oraz walidowanie obszarów do optymalizacji podążając za potrzebami klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- Raportowanie wyników oraz proponowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie prowadzonych kampanii
Co wysoko cenimy?
- Czujesz się ekspertem w SEM / SEO. Posiadasz min. kilkuletnie doświadczenie w realizacji działań SEO i SEM oraz planowaniu kampanii digital dla sektora e-commerce lub aplikacji/ usług pozyskujących leady online w sektorze B2C (preferowane) lub B2B
- Możesz pochwalić się konkretnymi sukcesami w obszarze SEM i SEO, masz swój pomysł jak obniżać koszty konwersji by zwiększać efektywność budżetu
- Jesteś biegły/a w środowisku analitycznym Google i Facebook
- MS Excel to Twoja prawa i lewa ręka - doceniasz znaczenie danych, potrafisz je interpretować i prezentować w zrozumiały sposób
- Lubisz mieć inicjatywę i mieć wpływ na podejmowane decyzje
- Najchętniej podejmujesz się ambitnych celów i pracujesz po to, by zrealizować założony wynik,
- You Speak english on daily basis/ und deutsch auch
- Mile widziane doświadczenie w pracy z domem mediowym i współpracy z portalami
Czego można się po nas spodziewać?
- Stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu oraz ugruntowanej pozycji na rynku
- Pracę w firmie o jasnych i przejrzystych wartościach, które budują naszą kulturę organizacyjną
- Twórczą, nieformalną atmosferę pracy
- Dodatkowe benefity (programy promocji zdrowia wśród pracowników, opieka zdrowotna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie)
- Programy wolontariatu pracowniczego
- Biuro bez barier architektonicznych, a miejsce pracy przystosowane dla pracowników z niepełnosprawnością
- Pracę w zespole z kulturą organizacyjną i wartościami nakierowanymi na różnorodność