Lider Zespołu Kampanii PPC
Marketing

Lider Zespołu Kampanii PPC

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Grupa TENSE -  jesteśmy agencją interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe w latach 2016-2018 i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019. Otrzymaliśmy również Diament Miesięcznika Forbes 2020. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę, a także innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.

Lider Zespołu Kampanii PPC
Miejsce pracy: Poznań

W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:

  • planowanie, zarządzanie i optymalizację kampanii Google Ads oraz kampanii w serwisach społecznościowych: Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads itd.
  • analizę wyników oraz optymalizację kampanii na podstawie dostępnych źródeł (GA, piksel Facebook, GSC etc.), w tym ciągła optymalizacja konwersji na stronach klientów,
  • analizowanie rynku pod kątem występujących trendów oraz monitorowanie i analiza konkurencji,
  • przygotowanie analiz i raportów podsumowujących prowadzone działania,
  • testowanie i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu kampanii Google Ads,
  • rozwijanie usługi kampanii reklamowych PPC (inne formaty, wydawcy itd),
  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów (Google Ads, Social Media),
  • wyznaczanie celów w zespole oraz wsparcie w ich realizacji,
  • kontakt z klientem,
  • prowadzenie szkoleń.

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli charakteryzują Cię:

  • min. 2 lata na samodzielnym stanowisku w prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii PPC w Google Ads, Facebook Ads,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • biegła znajomość Google Ads, Facebook/LinkedIn/YouTube Ads,
  • bardzo dobra znajomość narzędzi Google (Analytics, Search Console, Tag Manager),
  • znajomość platform sprzedażowych umożliwiająca konfigurację na potrzeby kampanii,
  • umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i poszukania nowych rozwiązań,
  • praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
  • inicjatywa oraz chęć rozwoju.

Mile widziane:

  • doświadczenie w obsłudze narzędzi do automatyzacji marketingu oraz Google Marketing Platform,
  • znajomość systemów reklamowych typu Bing, Allegro Ads,
  • znajomość UX/UI,
  • umiejętność pisania i redagowania treści marketingowych oraz chęć we współtworzeniu firmowego bloga,
  • dobra znajomość języka angielskiego.

Co oferujemy?

  • pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz konferencjach,
  • dofinansowanie do kursów/szkoleń/studiów/,
  • zarządzanie kampaniami klientów z różnych branż,
  • realny wpływ na rozwój usług z zakresu kampanii PPC,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin lub elastycznych formach dopasowanych do indywidualnych potrzeb,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy między godziną 8:00 a 9:30,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz innowacyjnych rozwiązań,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • benefity pracownicze (m.in. pakiet LuxMed, karta Multisport wraz z możliwością odbywania treningów personalnych z profesjonalnym trenerem),
  • eventy i wyjazdy integracyjne.