Junior Digital Analyst
Inne

Junior Digital Analyst

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

digital marketing

analyst

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Harbingers to zespół pasjonatów i indywidualności o unikatowych na polskim rynku, budowanych ponad dekadę kompetencjach. Pomagamy sklepom e-commerce dynamicznie rosnąć i zdobywać pozycję lidera online. Codziennie zapewniamy wzrosty przychodów dla naszych Klientów w Polsce i na świecie. 

Do działu Analityki szukamy Młodszego Specjalisty, który doskonale czuje i rozumie performance marketing.

Twoje obowiązki:

  • Wdrożenia i konfiguracja narzędzi analitycznych Google: Analytics, Analytics 360, Google Tag Manager i GA4
  • Interpretacja danych w perspektywie biznesowej
  • Weryfikacja poprawności zbieranych danych
  • Analiza użyteczności stron, rekomendacje zmian
  • Śledzenie efektywności kampanii marketingowych
  • Optymalizacja współczynnika konwersji
  • Przygotowywanie raportów analitycznych (ocena pozyskiwanego ruchu i jego jakości, wnioski i rekomendacje biznesowe)
  • Rozbudowa usług analitycznych

Czego oczekujemy?

  • Minimum półrocznego doświadczenia na stanowisku związanym z analityką internetową i kampaniami internetowymi w agencji marketingowej
  • Doświadczenia w konfiguracji i wdrażaniu narzędzi analitycznych (mile widziane doświadczenie agencyjne)
  • Znajomości narzędzi: Google Analytics, Tag Manager, Data Studio
  • Umiejętności prezentacji i wizualizacji danych
  • Znajomości specyfiki działania branży e-commerce
  • Doświadczenia we wdrażaniu i przeprowadzaniu testów A/B
  • Znajomości mechanizmów funkcjonowania SEO/SEM, kampanii w social media oraz kampanii PPC
  • Zainteresowania trendami rozwoju w obszarze e-commerce
  • Podstawowej znajomości JS, HTML, CSS
  • Dobrej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętności wyciągania przejrzystych wniosków i rekomendacji w oparciu o dane
  • Nastawienia na naukę i rozwój, dążenia do poszukiwania nieszablonowych rozwiązań i wdrażania nowych pomysłów
  • Samodzielności, umiejętności dobrej organizacji własnej pracy oraz współpracy z zespołem
  • Dokładności, wnikliwości i skrupulatności
  • Umiejętności jasnej, precyzyjnej komunikacji
  • Zdolności logicznego myślenia

Dodatkowym atutem będzie:

  • Google Optimize
  • Wiedza na temat CRO/UX
  • Znajomość środowiska Doubleclick (w szczególności Campaign Manager)
  • Znajomość i obsługa narzędzi do wizualizacji danych (np. Qlik, Tableau, Owox, Funnel.io)
  • Wykształcenie wyższe matematyczne, informatyczne, ekonomiczne bądź pokrewne

Co oferujemy?


  • Umowę o pracę lub B2B
  • Pracę z dużymi i znanymi markami
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych
  • Możliwość rozwoju dzięki pracy z najlepszymi specjalistami w branży
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Kurs języka angielskiego
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna Luxmed i Multisport)
  • Wysokiej klasy sprzęt komputerowy do pracy
  • Food&Drinks - codzienna porcja witamin, owoce, słodkie przekąski i napoje
  • Częste wyjścia i imprezy integracyjne
  • Pracę w biurze w centrum Krakowa w mocno przyjacielskiej atmosferze

Etapy rekrutacji: 

1. Zapoznaj się z naszą kulturą i zastanów się, czy podzielasz nasze wartości 
2. Wyślij nam swoje CV 
3. Porozmawiaj z nami przez video 
4. Wykonaj zadanie rekrutacyjne
5. Opowiedz nam o swoim zadaniu na spotkaniu 
6. W ciągu kilku dni otrzymasz naszą decyzję