Harbingers to zespół pasjonatów i indywidualności o unikatowych na polskim rynku, budowanych ponad dekadę kompetencjach. Pomagamy sklepom e-commerce dynamicznie rosnąć i zdobywać pozycję lidera online. Codziennie zapewniamy wzrosty przychodów dla naszych Klientów w Polsce i na świecie.
Do działu Analityki szukamy Młodszego Specjalisty, który doskonale czuje i rozumie performance marketing.
Twoje obowiązki:
- Wdrożenia i konfiguracja narzędzi analitycznych Google: Analytics, Analytics 360, Google Tag Manager i GA4
- Interpretacja danych w perspektywie biznesowej
- Weryfikacja poprawności zbieranych danych
- Analiza użyteczności stron, rekomendacje zmian
- Śledzenie efektywności kampanii marketingowych
- Optymalizacja współczynnika konwersji
- Przygotowywanie raportów analitycznych (ocena pozyskiwanego ruchu i jego jakości, wnioski i rekomendacje biznesowe)
- Rozbudowa usług analitycznych
Czego oczekujemy?
- Minimum półrocznego doświadczenia na stanowisku związanym z analityką internetową i kampaniami internetowymi w agencji marketingowej
- Doświadczenia w konfiguracji i wdrażaniu narzędzi analitycznych (mile widziane doświadczenie agencyjne)
- Znajomości narzędzi: Google Analytics, Tag Manager, Data Studio
- Umiejętności prezentacji i wizualizacji danych
- Znajomości specyfiki działania branży e-commerce
- Doświadczenia we wdrażaniu i przeprowadzaniu testów A/B
- Znajomości mechanizmów funkcjonowania SEO/SEM, kampanii w social media oraz kampanii PPC
- Zainteresowania trendami rozwoju w obszarze e-commerce
- Podstawowej znajomości JS, HTML, CSS
- Dobrej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmie
- Umiejętności wyciągania przejrzystych wniosków i rekomendacji w oparciu o dane
- Nastawienia na naukę i rozwój, dążenia do poszukiwania nieszablonowych rozwiązań i wdrażania nowych pomysłów
- Samodzielności, umiejętności dobrej organizacji własnej pracy oraz współpracy z zespołem
- Dokładności, wnikliwości i skrupulatności
- Umiejętności jasnej, precyzyjnej komunikacji
- Zdolności logicznego myślenia
Dodatkowym atutem będzie:
- Google Optimize
- Wiedza na temat CRO/UX
- Znajomość środowiska Doubleclick (w szczególności Campaign Manager)
- Znajomość i obsługa narzędzi do wizualizacji danych (np. Qlik, Tableau, Owox, Funnel.io)
- Wykształcenie wyższe matematyczne, informatyczne, ekonomiczne bądź pokrewne
Co oferujemy?
- Umowę o pracę lub B2B
- Pracę z dużymi i znanymi markami
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych
- Możliwość rozwoju dzięki pracy z najlepszymi specjalistami w branży
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Kurs języka angielskiego
- Pakiet benefitów (opieka medyczna Luxmed i Multisport)
- Wysokiej klasy sprzęt komputerowy do pracy
- Food&Drinks - codzienna porcja witamin, owoce, słodkie przekąski i napoje
- Częste wyjścia i imprezy integracyjne
- Pracę w biurze w centrum Krakowa w mocno przyjacielskiej atmosferze
Etapy rekrutacji:
1. Zapoznaj się z naszą kulturą i zastanów się, czy podzielasz nasze wartości
2. Wyślij nam swoje CV
3. Porozmawiaj z nami przez video
4. Wykonaj zadanie rekrutacyjne
5. Opowiedz nam o swoim zadaniu na spotkaniu
6. W ciągu kilku dni otrzymasz naszą decyzję