Obsługa klienta serwisu/sprzedaż
Account manager
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko telefonicznej obsługi klienta biznesowego.
Jeżeli uważasz się za dobrego sprzedawcę i masz świadomość, że codzienną pracą masz wpływ na wysokość wynagrodzenia to oferta dla ciebie.
Do Twoich codziennych zadań będzie należała obsługa użytkowników, którzy zarejestrowali się w serwisie ifirma.pl. Odpowiednie zidentyfikowanie ich potrzeb i dopasowanie najlepszego rozwiązania spośród świadczonych przez naszą firmę usług.
Wymagania:
- minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- dobra organizacja pracy,
- znajomość tajników skutecznej sprzedaży,
- umiejętności perswazyjne,
- skuteczność w działaniu,
- komunikatywność.
Oczekiwania:
- wysoka wrażliwość na potrzeby użytkowników naszego serwisu,
- wysoka kultura osobista,
- odporność na stres,
- przyjazne usposobienie.
Oferujemy:
- podstawowe wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
- wysoką prowizję za każdą dopiętą umowę,
- pracę w firmie będącej liderem rynku,
- katalog najlepszej jakości usług w konkurencyjnych cenach.
Warto podkreślić, że osoba na tym stanowisku nie będzie musiała samemu pozyskiwać kontaktów, a jedynie obsłużyć tych już zarejestrowanych w serwisie.
Mając doświadczenie w pracy jako przedstawiciel handlowy, telemarketer lub agent nieruchomości na pewno spełnisz nasze oczekiwania.
Wynagrodzenie 3000-7000 zł brutto. Podane widełki są orientacyjne, ponieważ górna granica będzie zależała od ilości umów i może być wyższa od podanej.