inPlus Media. Zmieniamy komunikację na plus.
Nie mamy owocowych piątków, hamaków, ani biura ze stołem do ping-ponga. Za to mamy zespół, który Cię rozbawi, wesprze, gdy będzie potrzeba i sprawi, że będziesz chciał(a) wracać do biura. Ale to nie wszystko.
W inPlus Media znamy się na technologiach i tworzeniu wysokiej jakości treści. Niezależnie od tego czy prowadzimy działania PR, social media czy content marketingowe.
Pracujemy dla największych korporacji takich jak Oracle, jak i ciekawych startupów. Mamy apetyt na więcej.
Jeśli świetnie piszesz, masz doświadczenie we współpracy PR z firmami z branży nowych technologii, wiesz co to wysoki standard obsługi klienta, to szukamy właśnie Ciebie.
Napisz kilka słów od siebie i powiedz dlaczego akurat z Tobą powinniśmy pracować.
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia w public relations samodzielnej obsłudze klienta (pożądane doświadczenie w obszarze IT/B2B)
- umiejętność pisania ciekawych, poprawnych stylistycznie tekstów
- umiejętność generowania medialnych kontekstów
- doświadczenie w prowadzeniu blogów, firmowych profili na LinkedIn/Facebook
- znajomość mediów technologicznych oraz biznesowych, wypracowane relacje z dziennikarzami
- proaktywność
- poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
- wysoki standard obsługi klienta
- zmysł estetyczny
- znajomość języków obcych: bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa klienta
- tworzenie strategii komunikacji
- monitorowanie i raportowanie rezultatów działań
- tworzenie treści - informacje prasowe, artykuły, komentarze eksperckie, kontent na potrzeby mediów społecznościowych
- docelowo zarządzanie niewielkim zespołem
Gwarantowane:
- stabilne zatrudnienie
- świetna atmosfera pracy
- duża samodzielność, realny wpływ na działania
- system premiowy
- różnorodność: współpraca zarówno z dużymi, międzynarodowymi firmami, jak i startupami