Account Manager
Sprzedaż

Account Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

O nas: 

Jesteśmy software housem wspierającym rozwój biznesu poprzez dostarczenie usług i produktów IT. Współpracujemy z  klientami  w oparciu o długofalowe relacje, dlatego szukamy osoby, która przykłada dużą uwagę do komunikacji, potrafi zaangażować się w to, co robi i podchodzi do swojej pracy odpowiedzialnie. Przed nami spore wyzwania, przed Tobą szansa na dołączenie do zespołu, który stawia na dynamikę i jasne reguły gry.

Czego możesz spodziewać się po nas? Partnerskiego podejścia, zaufania, nowoczesnych standardów zarządzania, autonomii i poczucia wpływu.

Jesteśmy dumni z tego, co robimy, jacy jesteśmy i jaką kulturę tworzymy!


Jakie wyzwania czekają na Ciebie?

  • Analiza rynku, trendów branżowych oraz konkurencji;
  • Definiowanie docelowej grupy Klientów;
  • Nawiązywanie i budowanie relacji z nowymi Klientami oraz współpraca z obecnymi - spotkania, badanie potrzeb, negocjacje i przygotowywanie ofert, etc.;
  • Sprzedaż usług i produktów polegająca na działaniach przedsprzedażowych, ofertowaniu, projektowaniu rozwiązań oraz działaniach posprzedażowych;
  • Sprzedaż usług IT w modelu B2B: outsourcing, body-leasing, szkolenia;
  • Rozwój portfolio usług oferowanych Klientom;
  • Współpraca z innymi działami w zakresie wsparcia sprzedaży, rozwijania i implementacji rozwiązań;
  • Opieka nad specjalistami: wprowadzenie w projekt i dbanie o ciągłość projektową;
  • Współpraca z działem rekrutacji oraz marketingu;

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • 3-letniego doświadczenia w sprzedaży usług IT oraz outsourcingu inżynierów; 
  • Samodzielności i inicjatywy w prowadzeniu oraz ulepszaniu procesu handlowego;
  • Praktycznej znajomości technik sprzedaży;
  • Nastawienia na osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych, motywacji do podnoszenia kwalifikacji;
  • Bardzo dobrej znajomości polskiego rynku IT oraz orientacji w obowiązujących trendach panujących w nowoczesnych technologiach;
  • Umiejętności negocjacyjnych i podtrzymywania dobrych relacji z Klientami; 
  • Znajomości języka angielskiego; 

Czego możesz oczekiwać od nas? 

  • Będziemy doceniać Twoje sukcesy i wspierać Cię w pracy;
  • Będziesz mieć wpływ na tempo rozwoju swojej kariery dzięki Tablicy Awansów;
  • Będziemy Cię wynagradzać wg. transparentnego systemu;
  • Za zaangażowanie i efekty - nagrodzimy Cię dodatkową premią uznaniową; 
  • Damy Ci budżet szkoleniowy w wysokości 2500 PLN oraz po okresie próbnym dostęp do systemu kafeteryjnego;
  • Udostępnimy odpowiednie narzędzia pracy: telefon, laptop, CRM;
  • Będziemy integrować się podczas imprez firmowych oraz działowych; 
  • W ramach aplikacji TeamToolBox dostaniesz m.in. punkty do wykorzystania w naszym wewnętrznym markecie;
  • Cenisz sobie elastyczne godziny pracy? My też, podchodzimy do pracy zadaniowo.