Project Manager
Zarządzanie

Project Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

John Leggy to firma konsultingowa skupiona na marketingu i technologii, dostarczająca indywidualne, „szyte na miarę” rozwiązania wspierające online marketing, w celu umożliwienia lub zwiększenia wzrostu biznesu. Naszym Klientom oferujemy tworzenie unikalnych środowisk, pozwalających na realizację zaawansowanych strategii marketingowych, mających na celu osiągnięcie konkretnych wyników. Specjalizujemy się w implementacji technologii marketingowych umożliwiających serwowanie reklam, programatyczny zakup mediów, analitykę internetową, analizę danych, raportowanie, obsługę dużych zbiorów danych oraz wcielanie w życie sztucznej inteligencji. Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google w zakresie implementacji Google Marketing Platform.

Jako Project Manager będziesz odpowiadał(a) za samodzielne prowadzenie projektów z obszaru MarTech dla naszych Klientów, głównie z sektora FinTech oraz e-commerce.

W szczególności, do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Identyfikowanie potrzeb klientów w obszarach MarTech 
  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami JL
  • Definiowania zakresu projektu w ujęciu: przedmiotu (jakie jest wyzwanie), perspektywy czasowej (harmonogram) oraz podmiotu (wskazanie potrzebnych zasobów wewnętrznie oraz po stronie Klienta) 
  • Realizacja zdefiniowanych projektów – tj. 
    • zarezerwowanie niezbędnych zasobów wewnątrz JL / ew. zewnętrznych podmiotów, 
    • utworzenie harmonogramu, koordynacja dostarczenia zasobów ze strony Klienta; 
    • prowadzenie projektu, 
    • monitorowanie przebiegu projektu
    • identyfikowanie sytuacji kryzysowych oraz propozycja rozwiązań; 
    • rozliczenie realizacji i raportowanie.
  • Zarządzania zespołem na poziomie projektowym
  • Consulting w obszarze MarTech dla Klientów JL, z uwzględnieniem rozmów biznesowych z osobami C- albo D-level 
  • Prowadzenia szkoleń z zakresu rozwiązań technologicznych i ich implementacji / wykorzystania (na poziomie koncepcyjnym)
  • Rozwój procesów wewnętrznych w John Leggy – poszukiwanie usprawnień efektywności operacyjnej 
  • Wkład w rozwój oferty produktów oraz usług Leggy
  • Działania New Business

Oczekujemy:

  • biznesowej znajomości ekosystemu Google Marketing Platform, w szczególności narzędzi: Campaign Manager 360, Display & Video 360, Search Ads 360, Google Data Studio, Google Analytics (360)
  • min. 5 lat doświadczenia w pracy z digital: agencja, dom mediowy, działy marketingu/web analytics
  • umiejętności płynnej komunikacji w języku angielskim (C1/C2)
  • doświadczenie w pracy z JIRA lub innym narzędziem do zarządzania projektami

Oferujemy:

Jako certyfikowany partner Google zapewniamy dostęp do unikalnego zbioru wiedzy i praktyk – w kontekście organizacji i prowadzenia projektów marketingowych i analitycznych, rozwiązań oferowanych przez Google opisanych od podszewki; bieżącego dostępu do bet i planów rozwojowych poszczególnych produktów, a dodatkowo:
  • zatrudnienie na pełen etat (umowa o pracę)
  • bogaty pakiet medyczny
  • duże możliwości rozwoju zawodowego
  • szkolenia (wewnętrzne oraz zewnętrzne)
  • niepowtarzalną atmosferę pracy

Aplikuj!