Kierownik ds. Badań Marketingowych
Marketing

Kierownik ds. Badań Marketingowych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
JTI Sp. z o.o

JTI Sp. z o.o

Japan Tobacco International (JTI) to międzynarodowa firma tytoniowa. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy około 46tys. osób, a w swoim portfolio mamy takie marki jak Winston, Camel, LD, Ploom i Logic. W Polsce zatrudniamy ok 3,5 tys. pracowników. W JTI cenimy różnorodność, tu każdy może być naprawdę sobą i nieustannie buduje swoją własną historię sukcesu z nami, a 83% pracowników deklaruje zadowolenie z pracy w naszej firmie. Chcesz być częścią tej społeczności? Razem z nami zostań najlepszą wersją siebie!

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

KIEROWNIK DS. BADAŃ MARKETINGOWYCH 


Miejsce pracy: Warszawa

Co przygotowaliśmy dla Ciebie?

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony na około 18 mcy od pierwszego dnia 
  • Profesjonalne, wysoko oceniane przez pracowników wdrożenie: wiemy jak zadbać o dobry start 
  • Indywidualne podejście do Twojego planu rozwoju, m.in. udział w certyfikowanych szkoleniach prowadzonych przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów 
  • Pełne wsparcie w realizacji celów: zapewniamy pracę z rozpoznawalnymi w Polsce i na świecie markami, nowoczesne materiały marketingowe i programy sprzedażowe 
  • Pracę wśród ludzi z różnych zespołów, którzy lubią ze sobą współpracować i spędzać czas

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Zarządzanie badaniami marketingowymi dla JTI Polska (badania ciągłe oraz ad hoc)
  • Kontakt z agencjami badawczymi (konsultacje metod i narzędzi badawczych, nadzór nad realizacją i  raportem z wynikami badania)
  • Współpracę wewnątrz organizacji na poziomie lokalnym oraz współpracę z HQ (diagnoza potrzeb badawczych, proponowanie odpowiednich metod i technik badawczych, analiza oraz prezentacja wyników)
  • Przygotowywanie rekomendacji oraz insightów biznesowych
  • Przygotowywanie prezentacji biznesowych, cyklicznych raportów z wynikami rynkowymi JTI
  • Monitorowanie trendów rynkowych i konsumenckich, kumulacja oraz dzielenie się wiedzą wewnątrz organizacji
  • Kontrolę przydzielonego budżetu

Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:

  • Masz 4 lata doświadczenia w zespołach badań marketingowych 
  • Posiadasz zdolności analityczne (umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków)
  • Umiesz podejmować inicjatywę i jesteś samodzielny
  • Jesteś dokładny, rzetelny i terminowy
  • Posiadasz bardzo dobrą organizację czasu pracy
  • Posiadasz zdolności komunikacyjne i umiejętności pracy w grupie
  • Masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: socjologia, ekonomia, zarządzanie i marketing