Jesteśmy agencją kreatywno-strategiczną z digitalowym backgroundem. Od briefu, aż po realizację - towarzyszymy największym markom na każdym etapie działań online i offline. Nasze kampanie to mieszanka solidnej strategii, trendów, przykuwających wzrok kreacji i nowych rozwiązań technologicznych, zwieńczonych kompleksową obsługą. Chcesz dołączyć do naszego teamu?
Aktualnie szukamy osoby na stanowisko Web Analyst.
Czym zajmuje się Web Analyst w Kamikaze?
- przygotowywaniem i optymalizacją raportów na potrzeby agencji oraz klientów,
- konfiguracją analityki (Google Analytics/Google Tag Manager), tagowanie linków z kampanii, obsługa piksela FB, definiowanie i przekazywanie zdarzeń pod optymalizację kampanii i odpowiednią konwersję,
- analizą ruchu na stronach internetowych, rekomendacjami i optymalizacją konwersji.
Czego będziemy od Ciebie wymagać?
- zdolności komunikacyjnych,
- znajomości narzędzi: Excel, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Supermetrics, znajomość baz i podstawowej znajomość SQL,
- entuzjazmu oraz otwartości na zmiany,
- znajomości trendów digitalowych,
- dobrej znajomości języka angielskiego.
Co możemy Ci zaproponować?
- udział w projektach dla dużych marek,
- kafeteryjny system benefitów (Luxmed, Multisport i wiele innych),
- lekcje języka angielskiego,
- hybrydowy system pracy (home office/office).
Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Aplikuj!