Specjalista ds. e-marketingu
Marketing

Specjalista ds. e-marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Grupa Karlik - wielomarkowy dealer o ugruntowanej pozycji na polskim rynku motoryzacyjnym, lider w sieciach sprzedaży marek premium, wolumenowych, motocykli i pojazdów używanych, a także rozwijający się w nowych dziedzinach poszukuje kompetentnej osoby, dla której świat digital marketingu nie ma tajemnic, która podąża za nowymi trendami, a także pasjonuje się motoryzacją i ma „kroplę benzyny we krwi".

 
Do Twoich zadań należeć będzie:
 
  • Samodzielne tworzenie i optymalizacja sprzedażowych kampanii Google Ads oraz Facebook Ads
  • Analiza oraz raportowanie efektywności prowadzonych działań
  • Poszukiwanie nowych miejsc promocji contentu 
  • Samodzielne tworzenie ciekawych treści reklamowych
  • Optymalizacja treści stron pod kątem SEO
     
Oczekujemy:
 
  • Co najmniej dwuletniego doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku
  • Analitycznego i sprzedażowego podejścia do realizowanych kampanii 
  • Umiejętności wizualizacji i prezentacji osiąganych wyników, wyciągania wniosków i optymalizacji działań
  • Praktycznej wiedzy z zakresu online marketingu oraz znajomości aktualnych trendów
  • Wiedzy z zakresu SEO 
  • Lekkiego pióra i znajomości zasad języka polskiego
  • Kreatywnych pomysłów oraz odpowiedzialności za ich wdrożenie
  • Wysokiej kultury osobistej, terminowości i energii do pracy :)

Co oferujemy w zamian? 
 
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub w formie kontraktu B2B
  • przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
  • możliwość rozwoju i udział w szkoleniach
  • prywatną opiekę medyczną
  • samochód w programie pracowniczym na atrakcyjnych warunkach