AdOperations Specialist/Junior
Marketing

AdOperations Specialist/Junior

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy IPG  www.interpublic.com, w ramach której działamy jako Kinesso www.kinesso.com 
 
Kinesso jest spółką technologiczną łączącą kompetencje w obszarach danych (Acxiom), technologii marketingowych oraz mediów. Firma dostarcza rozwiązań w zakresie data-driven marketingu dla klientów agencji Universal McCann, Initiative oraz pozostałych podmiotów należących do holdingu IPG. Oferta Kinesso obejmuje usługi, aplikacje i platformy zasilające wszystkie etapy precyzyjnej komunikacji z konsumentem.

Jednak żadna z tych rzeczy nie zaistniałaby, gdyby nie nasi pracownicy. To właśnie ludzie są naszą najcenniejszą wartością. IPG to miejsce pełne indywidualności, które wzajemnie się dopełniają i tworzą zgrane zespoły. Panuje tu otwarta kultura organizacji – akceptujemy różnorodność, która jest u nas w cenie. Lubimy pomagać i dzielić się wiedzą. Przyjacielska atmosfera pozwala czuć się jak w domu i sprawia, że praca staje się przyjemnością. Nie jesteśmy korpo – poczujesz to jak przyjdziesz.
 
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko (Junior) AdOperations Specialist
 
Będziesz zajmować się:
 
  • Planowaniem i wdrażaniem pomiaru kampanii digitalowej dla Klienta
  • Ustawianiem kampanii w ad serwerze ( generowanie kodów mierzących oraz emisyjnych, konwersji ) 
  • Weryfikacją materiałów reklamowych oraz implementacją kodów mierzących przed startem działań reklamowych
  • Weryfikacją wdrożeń ad serwerów na stronach www Klientów
  • Współpracą z zespołami klienckimi oraz programmatic
  • Wsparciem zespołów klienckich w raportowaniu wyników kampanii
 
W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci:
 
  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku 
  • Praktyczna znajomość co najmniej jednego z Ad serwerów: Campaign Manager 360, Adform, Gemius Direct Effect, Flashtalking (preferowane CM360/ Adform) 
  • Praktyczna znajomość Google Tag Manager, Google Analytics
  • Analityczny umysł 
  • Znajomość HMTL oraz JavaScript będzie dodatkowym atutem (jak będzie potrzeba, to nauczymy Cię J)
  • Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji oraz kontakt z działem wsparcia w celu rozwiązania ewentualnych problemów technicznych
 
W zamian zyskasz:
 
  • Pracę, w której każdego dnia będziesz zdobywać nowe doświadczenia, realizując od pierwszego dnia zadania dla naszych międzynarodowych klientów
  • Dużo wiedzy, którą przekażą Ci najlepsi specjaliści 
  • Będziesz pracować w swobodnej atmosferze, w firmie, w której pracują ludzie z pasją, podejmujący wiele wspólnych inicjatyw (akcje charytatywne, zajęcia sportowe)
  • Zostaniesz zatrudniony na umowę o pracę
  • Otrzymasz dostęp do benefitów (bezpłatną opiekę medyczną, lekcje języka angielskiego, kartę Multisport, dostęp do platformy ze szkoleniami) 
 
Brzmi ciekawie? Prześlij nam swoje CV, spotkamy się i porozmawiamy o możliwościach współpracy.