Sales Specialist
Sprzedaż

Sales Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Masz już doświadczenie w sprzedaży, ale chcesz osiągnąć więcej? Skorzystaj z możliwości poznania najlepszych praktyk w środowisku fin-techowym, przekształcając swoje naturalne zdolności w silne kompetencje. Zajmujemy się netflixowaniem biznesu, czyli wdrażamy modele sprzedaży oparte o subskrypcje u producentów maszyn i urządzeń. Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie, współpracując z dostawcami z najróżniejszych branż - dołącz do nas! 

Sales Specialist 

Zdalnie 
 
Po okresie wdrożenia, czyli poznaniu modelu subskrypcji i naszych rozwiązań, Twoja praca będzie polegać na współpracy z dostawcami i producentami, czyli na: 

  • Analizie rynku oraz branż i wyszukiwaniu partnerów do współpracy  
  • Rozmowach z partnerami, przedstawianiu naszych rozwiązań i umawianiu spotkań 
  • Zdobywaniu informacji i przygotowywaniu materiałów potrzebnych na spotkania 
  • Prowadzeniu spotkań i prezentacji dla partnerów 
  • Edukowaniu partnerów w zakresie subskrypcji i circular economy 
  • Przygotowywaniu ofert, kalkulacji opartych o model subskrypcji 
  • Pracy w systemie CRM i analizowaniu naszych działań sprzedażowych 
  • Uczestniczeniu w transformacji modelu zakupowego na rynku polskim oraz zagranicznym 
 
Wymagania: 

  • doświadczenie w sprzedaży B2B 
  • chęć nauki i rozwoju w kierunku sprzedaży 
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne – po prostu lubisz pracować z klientami i chcesz robić to dalej 
  • znajomość MS Office, szczególnie PowerPoint i Excel 
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 – werbalnie i pisemnie 
  • otwartość na podróże służbowe (zwykle jednodniowe, po Polsce) i prawo jazdy kat. B (przyda się podczas odwiedzania dostawców) 
  • gotowość na edukowanie rynku w zakresie circular economy 
  • zaangażowanie w powierzone zadania i nastawienie na osiągnięcie wspólnie wyznaczonych celów 
 
Oferujemy: 

  • umowę dopasowaną do Twoich potrzeb (zlecenie, UoP, B2B) 
  • konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe i premię uzależnioną od efektów Twojej pracy  
  • jasny plan sprzedażowy dostosowany do Twojego doświadczenia i umiejętności 
  • pracę zdalną lub z warszawskiego biura (ul. Adama Branickiego 17) 
  • prywatną opiekę medyczną (Medicover)  
  • pakiet sportowy OK System  
  • niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer, samochód
  • płaską strukturę oraz partnerską i przyjazną atmosferę pracy 
  • możliwość kreowania produktów i realny wpływ na to jak działamy 
  • wsparcie zgranego zespołu, który chętnie dzieli się wiedzą 
  • szybki rozwój swoich umiejętności poprzez szkolenia i codzienną pracę z doświadczonymi managerami sprzedaży 
  • możliwość uczestniczenia w transformacji modeli biznesowych w Polsce i za granicą 

KODI Tech jest częścią Grupy Short Term Rental Capital, która tworzy ośrodek consultingu złożonego z ekspertów z dziedziny finansów, prawa, podatków i marketingu.  
Założeniem Grupy Short Term Rental Capital jest dostarczanie wsparcia przedsiębiorstwom w realizacji ich celów biznesowych w oparciu o idee subscription economy. Grupa umożliwia swoim klientom dalszy rozwój poprzez wspieranie transformacji ich firm do modelu subskrypcyjnego: począwszy od zmiany technik produkcji, przez dystrybucję do użytkownika końcowego, po pozyskanie nowych rynków zbytu i ekspansję na rynki zagraniczne lub kapitałowe.