Zakres zadań:
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem
- Czuwanie nad realizacją projektów e-commerce
- Współtworzenie i wdrażanie strategii e-commerce
- Przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji (w tym w języku angielskim)
- Monitorowanie i analiza prowadzonych działań
- Wsparcie w procesach new business
Zaaplikuj do nas, jeśli:
- Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze/prowadzeniu e-commerce lub na tożsamym stanowisku
- Zasady client service nie są ci obce, podobnie jak pozyskiwanie nowych klientów
- Masz wiedzę o zasadach działania platform e-commerce oraz marketplace'ów (Allegro, Amazon, Ebay i/lub inne)
- Wiesz czym są i jak działają Magento, Shopify oraz PrestaShop
- Znasz język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną pracę oraz komunikację (preferowany poziom C1)
- Znajomość języka niemieckiego będzie dużym atutem
Co możemy Ci zaproponować:
- Umowę o pracę lub B2B, bo potrafimy się dostosować
- Dobrze skomunikowane miejsce pracy, byś nie tracił czasu na dojazd
- Lekcje angielskiego, by z każdym złapać wspólny język
- Kafeterię MyBenefit, by praca dawała więcej satysfakcji
- Prywatną opiekę medyczną, bo ważne jest dla nas Twoje zdrowie
- Ubezpieczenie na życie, żebyś czuł się bezpiecznie
- Możliwość pracy zdalnej, bo na plaży pracuje się przyjemnie 😉
- Realne możliwości rozwoju, bo chcemy, żebyś rósł razem z nami
- Owocowe poniedziałki i słodycze w biurze, bo… pierwsze 40 lat dzieciństwa jest najtrudniejsze 😊