Brand Manager
Marketing

Brand Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Polski producent chemii gospodarczej LAKMA STREFA poszukuje osoby na stanowisko:

Brand Manager
Miejsce pracy: Żory

Teren: śląskie

Szukamy osób, którym powierzymy zadania:

  • Opracowanie strategii marketingowej i zarządzanie jedną z wiodących marek,
  • Kreowanie i rozwój nowych produktów we współpracy z działem RnD,
  • Komunikacja reklamowa podległych marek oraz działania PR,
  • Przygotowywanie założeń do kampanii reklamowych,
  • Monitorowanie sytuacji rynkowej oraz analiza/ śledzenie istniejących światowych i krajowych trendów konsumenckich,
  • Planowanie, wdrażanie oraz kontrola i raportowanie efektów działań marketingowych,
  • Współpraca z agencjami reklamowymi, producentami opakowań,
  • Przygotowywanie i zarządzanie  budżetem marketingowym,
  • Kreowanie materiałów promocyjnych i marketingowych,
  • Monitoring i analiza zachowania rynkowego konkurencji oraz wyników promocji własnych produktów.

Od kandydata oczekujemy:

  • Wymagane wyższe, preferowane: o kierunku marketing/reklama/promocja,
  • Biegła znajomość j. angielskiego,
  • Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG,
  • Sukcesów w wdrażaniu i budowaniu brandu (reaktywacja, wprowadzanie nowych brandów),
  • Praktyczna znajomość zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowej, znajomość procesów i technik marketingowych,
  • Bardzo dobra organizacja pracy połączona ze zdolnością do prowadzenia kilku projektów jednocześnie,
  • Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point, Poczta elektroniczna),
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę i atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • Pracę w dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pakiet benefitów funkcjonujących w firmie.