Oferta pracy:
Koordynator ds. Marketingu
Miejsce pracy: dolnośląskie, Wrocław
Laparo sp. z o. o. to wrocławski start-up, w którym zajmujemy się projektowaniem i produkcją symulatorów medycznych, które pomagają chirurgom w nauce laparoskopii. Obecnie poszukujemy osoby, która zajmie się budowaniem marketingu w naszej firmie.
Opis stanowiska:
- planowanie oraz realizacja strategii i działań marketingowych
- promocja firmy podczas wydarzeń branżowych
- opieka nad stroną www oraz nad sklepem on–line
- opieka nad SEM/SEO oraz działaniami promocyjnymi w Social Media
- przygotowanie oraz projektowanie materiałów reklamowych oraz nadzór nad ich realizacją
- monitorowanie działań konkurencji
- prowadzenie działań PR-owych – m.in. media relations, pisanie notek PR i artykułów na bloga
- prowadzenie kanałów w social mediach
- copywriting i korekta tekstów
- współpraca z agencjami marketingowymi
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie w marketingu
- doświadczenie w budowaniu strategii marketingowej
- doświadczenie w prowadzeniu kanałów w social mediach ( w tym prowadzenie kampanii Facebook Ads)
- doświadczenie w digital marketingu
- umiejętności copywriterskie– tzw, „lekkie pióro”
- podstawowe kompetencje związane z obsługą strony internetowej i SEO oraz SEM
- znajomość języka angielskiego – minimum poziom B2
- kreatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywność
Oferujemy:
- pracę w doskonałej atmosferze z młodym zespołem
- pełny etat na umowę o pracę (jeżeli wolisz, możemy być elastyczni)
- jasne warunki zatrudnienia i ścieżkę rozwoju
- możliwość uzyskania karty sportowej lub prywatnej opieki medycznej
- możliwość rozwoju
- odpowiedzialne stanowisko z dużą szansą na awans
Zgłoszenia prosimy wysyłać poprzez formularz aplikacyjny!
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.