W digital marketingu jesteśmy od 10 lat. Swoją wiarygodność wśród klientów zawdzięczamy współpracy z największymi domami mediowymi i agencjami. Obecnie rozbudowujemy dział performance. Szukamy kandydatów, którzy wiedzą jak łączyć wiele produktów reklamy online w spójną efektywnościową kampanię.
➡ CZEGO OCZEKUJEMY?
- Twoje doświadczenie zawodowe,
- Posiadasz minimum rok doświadczenia na stanowisku Performance Manager lub Product/Project Manager,
- Pracowałaś/łeś z różnymi narzędziami reklamy online (display, programmatic, social, video etc.) i wiesz jak planować rozbudowane kampanie z ich wykorzystaniem,
- Wiesz jak optymalizować narzędzia i procedury działu Traffic,
- Wykazujesz inicjatywę w działaniu, szukasz nowych rozwiązań,
- Wiesz jak w zrozumiały i atrakcyjny sposób zaprezentować swoje pomysły,
- Wiesz jak łączyć różne rozwiązania, by zaspokoić oczekiwania klienta,
- Orientujesz się w obecnych technologiach i rozwiązaniach reklamy online, wiesz jak znaleźć dla nich praktyczne zastosowanie,
- Orientujesz się w językach programowania, tak by móc wejść w dialog z programistą i ustalić, czego potrzebujesz do realizacji swoich projektów.
➡ CO OTRZYMASZ W ZAMIAN?
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia przy prowadzeniu projektów dla znanych marek (klientów bezpośrednich oraz klientów agencji i domów mediowych),
- Możliwość stałego podnoszenia kompetencji dzięki obecności na konferencjach i szkoleniach (w okresach wzmożonych zachorowań na COVID-19 zapewniamy szkolenia online),
- Luźną, niekorporacyjną atmosferę pracy z wiecznie młodymi i pięknymi ; )
- Własną biurową przestrzeń na terenie coworku. Obecnie możesz pracować zdalnie,
- Pakiet medyczny,
- Multisport (gdy już nadejdą lepsze czasy).
👉 Skontaktujemy się z kandydatkami i kandydatami, którzy przejdą do kolejnego etapu rekrutacji.
👉 W CV umieść klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Leadr Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji teraz i w przyszłości, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.