Lerta
Lerta pomaga przedsiębiorcom efektywnie zarządzać zużyciem mediów takich jak energia elektryczna, gaz, ciepło czy woda. Dzięki nowym technologiom wychodzi naprzeciw wyzwaniom, które stoją przed przedsiębiorstwami i wdraża rozwiązania pozwalające na obniżenie rachunków za media.
Pracując w Lerta otrzymasz przede wszystkim wynagrodzenie, które będzie odpowiadało Twojej wiedzy i umiejętnościom, ale też bezcenne doświadczenie w dynamicznie rozwijającej się branży.
Cechą wspólną całego zespołu Lerta jest chęć nauki i doskonalenia swoich umiejętności.. Dzięki takiej filozofii cały czas bardzo szybko rośniemy i zdobywamy uznanie na rynku. Jeśli podoba Ci się pomysł pracy w naszym dziale marketingu to zapraszamy :-)
Specjalista ds. Marketingu
Będziesz odpowiedzialny za:
- tworzenie strategii działań marketingowych firmy
- budowę nowych kanałów pozyskiwania klientów
- obsługę kampanii płatnych FB ads i G ads
- prowadzenie bieżącej komunikacji w social mediach
- obsługę i rozwój strony www oraz tworzenie Landing Page’y
- współpracę z zewnętrznym działem graficznym
- copywriting i działania content marketingowe
Idealnie, jeśli posiadasz:
- min. 1 lata doświadczenia w pracy przy marketingu produktów i usług B2B
- dobrą znajomość języka angielskiego - min. B2
- znajomość narzędzi marketingu internetowego: GA, G ads, GSC, Fb ads manager, landingi.pl, Hotjar, Brand24, GetResponse lub inne
- nastawienie na cele i osiąganie wyników
- umiejętność organizacji pracy własnej
- wiedzę z zakresu SEO, SEM, UX i UI
- lekkie pióro i łatwość w prowadzeniu komunikacji w internecie
- zamiłowanie do marketingu online i chęć poszerzania swojej wiedzy
Otrzymasz:
- umowę o pracę lub kontrakt B2B
- wynagrodzenie (3-6K brutto w zależności od Twojego doświadczenia)
- własne biurko i niezbędne narzędzia pracy, Medicover, (inne benefity biurowe?)
- możliwość rozwoju i dofinansowanie szkoleń z zakresu marketingu online - po okresie testowym
- system smart home do prywatnego użytku
- wolną rękę w działaniu i możliwość realizacji własnych pomysłów