Lettly to agencja kreatywna specjalizująca się w Influencer Marketingu. Pracujemy z klientami bezpośrednio i wspieramy agencje w działaniach influencerskich. Odpowiadamy za cały proces od budowania strategii, przez koncepcję kreatywną, aż do realizacji kampanii.
Pracowaliśmy m.in. z HBO, Vichy, Adidasem, Kompanią Piwowarską, mBankiem, czy L'Oréal. Wśród naszych partnerów są VMLY&R, 180heartbeats + JUNG v MATT, grupa Dentsu, CUKIER, czy 24/7 communications.
Rocznie współtworzymy ponad 100 kampanii, chcielibyśmy oczywiście więcej, po to ta rekrutacja! Ale bardziej niż na ilości zależy nam na tym, żeby tworzyć reklamy, które się lubi - ciekawe, innowacyjne, niosące wartość dla odbiorców. Chcemy mieć trwały wpływ na rynek reklamy w Polsce i wyznaczać standardy w Influencer Marketingu!
CO BĘDZIESZ ROBIĆ?
- będziesz uczyć się realizować projekty z zakresu influencer marketingu: jak kontaktować się z influencerami, jak nadzorować proces tworzenia contentu, jak raportować efekty projektu, jak pilnować terminów i ustaleń;
- będziesz częścią teamu realizacyjnego pod nadzorem team leadera, co da Ci możliwość uczestniczenia w różnych projektach;
- po zdobyciu wiedzy i doświadczenia będziesz włączany w komunikację z influencerem i Klientem;
- w przyszłości będziesz mieć szansę zaprezentowania swoich kreatywnych pomysłów przed Klientem;
CO ZYSKASZ?:
- staniesz się częścią jednej z wiodących agencji influencer marketingu, która współpracuje z największymi graczami na rynku;
- będziesz uczyć się zarówno “w boju” podczas realizacji, jak i w sposób ustrukturyzowany od osób bardziej doświadczonych;
- szansę na pracę z dużymi markami i znanymi influencerami;
- prywatną opiekę medyczną;
- wynagrodzenie - 2500 brutto;
- po kilku miesiącach możliwość pracy na stanowisku Junior Project Coordinator
WYMAGANIA:
- 0+ lat doświadczenia :-) fajnie, jeśli już gdzieś pracowałeś\-aś (praca wakacyjna itd.);
- chcesz pracować z influencerami, wiesz co się dzieje, masz swoich ulubionych;
- aktywność/obecność na IG, TikToku i Youtubie - zależy nam na tym, żebyś wiedział/ała co robią influencerzy, nie tylko Ci których lubisz, bo pracujemy z klientami z różnych obszarów;
- umiejętności planowania i organizacji własnej pracy (projekty zaplanujemy wspólnie, ale swój dzień musisz umieć ogarnąć i nie czekać aż ktoś Ci powie co robić);
- status studenta;
- dostępność min. 30h tygodniowo
- znajomość pakietu Microsoft Office (tak, są ludzie, którzy wciąż tego używają);
- rozumiesz teksty po angielsku (nie musisz umieć mówić);