Kogo szukamy?
Doświadczonego e-commerce CRM Managera, który weźmie odpowiedzialność za kompleksowe i różnorodne działania związane z zarządzaniem relacjami i komunikacją z naszymi klientami oraz wdroży rozwiązania, które będą wspierały nasze wysiłki w zakresie aktywacji (customer activation), utrzymania (retention) i zapobiegania odpływowi klientów (churn prevention).
Co jeszcze jest dla nas ważne?
Razem pracujemy i razem się bawimy. Cenimy równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym, tworzymy kulturę szacunku, zaufania i równości. Jeżeli dla Ciebie te wartości również są kluczowe, jest duża szansa, że znajdziesz u nas swoje miejsce.
Twoja rola i główne zadania:
- odpowiedzialność za nasz 3 osobowy zespół CRM, w tym wyznaczanie odpowiednich celów. Raportowanie bezpośrednio do Head of Marketing;
- odpowiedzialność za codzienną komunikację ofert dla naszych klientów za pośrednictwem wszystkich kanałów marketingu bezpośredniego (aplikacja mobilna, e-mail marketing, marketing automation, sms, print mailing, web push i inne) od planowania do realizacji oraz kontroli sukcesu (np. przez A/B testy);
- analiza struktury klientów, interpretacja istotnych KPI klientów i przekładanie ich na odpowiednie działania CRM w celu ciągłego rozwoju komunikacji i zespołu;
- ścisła współpraca z działem Marketingu, Category Management, Customer Service i działem graficznym oraz zespołami CRM na innych rynkach;
- odpowiedzialność za rozwój narzędzi służących do komunikacji z klientami i analizy.
Nasze kluczowe oczekiwania wobec Ciebie to:
- 5 lat doświadczenia w Digital Marketingu i CRM – najlepiej w e-commerce ze szczególnym naciskiem na analizę danych o klientach i ich segmentację;
- doświadczenie w opracowywaniu, wprowadzaniu i wdrażaniu modeli CRM oraz segmentacji klientów oraz samodzielnym prowadzeniu kampanii Marketing Automation;
- 2 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem;
- bardzo mocno rozwinięte umiejętności analityczne i doświadczenie pracy z narzędziami CRM (Salesforce, Emarsys etc.);
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętności efektywnego zarządzania pracą zespołu;
- język angielski na poziomie swobodnej komunikacji biznesowej, codzienna współpraca z zespołami anglojęzycznymi;
- podstawowa znajomość SQL;
- pozytywne nastawienie do świata oraz surrealistyczne poczucie humoru.
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku branży internetowej – u nas nie będziesz się nudzić!
- możliwość realnego kształtowania biznesu – cenimy samodzielność i przekazujemy odpowiedzialność,
- zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym zespole, działającym na różnych rynkach europejskich.