Direct Marketing Manager eCommerce
Marketing

Direct Marketing Manager eCommerce

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Limango

Limango

At limango, we've been in e-commerce for 17 years. We're part of the OTTO Group, one of Europe's top e-commerce companies, along with platforms in Poland, the Netherlands, and Germany. We're the shopping platform with the biggest selection of products for the whole family! We work and play together. We value work-life balance and create a culture of respect, trust, and equality. If you're looking for a company that shares these values, we'd love to have you on board.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna


Kogo szukamy?

Doświadczonego e-commerce CRM Managera, który weźmie odpowiedzialność za kompleksowe i różnorodne działania związane z zarządzaniem relacjami i komunikacją z naszymi klientami oraz wdroży rozwiązania, które będą wspierały nasze wysiłki w zakresie aktywacji (customer activation), utrzymania (retention) i zapobiegania odpływowi klientów (churn prevention).

Co jeszcze jest dla nas ważne?

Razem pracujemy i razem się bawimy. Cenimy równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym, tworzymy kulturę szacunku, zaufania i równości. Jeżeli dla Ciebie te wartości również są kluczowe, jest duża szansa, że znajdziesz u nas swoje miejsce.

Twoja rola i główne zadania:

  • odpowiedzialność za nasz 3 osobowy zespół CRM, w tym wyznaczanie odpowiednich celów. Raportowanie bezpośrednio do Head of Marketing;
  • odpowiedzialność za codzienną komunikację ofert dla naszych klientów za pośrednictwem wszystkich kanałów marketingu bezpośredniego (aplikacja mobilna, e-mail marketing, marketing automation, sms, print mailing, web push i inne) od planowania do realizacji oraz kontroli sukcesu (np. przez A/B testy);
  • analiza struktury klientów, interpretacja istotnych KPI klientów i przekładanie ich na odpowiednie działania CRM w celu ciągłego rozwoju komunikacji i zespołu;
  • ścisła współpraca z działem Marketingu, Category Management, Customer Service i działem graficznym oraz zespołami CRM na innych rynkach;
  • odpowiedzialność za rozwój narzędzi służących do komunikacji z klientami i analizy.

Nasze kluczowe oczekiwania wobec Ciebie to:

  • 5 lat doświadczenia w Digital Marketingu i CRM – najlepiej w e-commerce ze szczególnym naciskiem na analizę danych o klientach i ich segmentację;
  • doświadczenie w opracowywaniu, wprowadzaniu i wdrażaniu modeli CRM oraz segmentacji klientów oraz samodzielnym prowadzeniu kampanii Marketing Automation;
  • 2 lata doświadczenia w kierowaniu zespołem;
  • bardzo mocno rozwinięte umiejętności analityczne i doświadczenie pracy z narzędziami CRM (Salesforce, Emarsys etc.);
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętności efektywnego zarządzania pracą zespołu;
  • język angielski na poziomie swobodnej komunikacji biznesowej, codzienna współpraca z zespołami anglojęzycznymi;
  • podstawowa znajomość SQL;
  • pozytywne nastawienie do świata oraz surrealistyczne poczucie humoru.

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku branży internetowej – u nas nie będziesz się nudzić!
  • możliwość realnego kształtowania biznesu – cenimy samodzielność i przekazujemy odpowiedzialność,
  • zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym zespole, działającym na różnych rynkach europejskich.