Lead Generation Specialist
Marketing

Lead Generation Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Livespace to jeden z czołowych polskich CRM i zgrany zespół z globalnymi ambicjami. Tworzymy narzędzia, które ułatwiają firmom efektywne zarządzanie sprzedażą. Za naszą pracę doceniają nas nie tylko nasi klienci, ale także eksperci branżowi, co potwierdza m.in. pierwsze miejsce w rankingu najlepszych CRM-ów dla MŚP.

Do naszego zespołu poszukujemy pasjonata marketingu. Czujesz, że szukamy właśnie Ciebie? 
Wyślij nam swoje CV.

Kogo szukamy i o co chodzi?

Twoje kluczowe zadanie:

Generowanie leadów marketingowych oraz sprzedażowych B2B.

W ramach codziennych zadań będziesz:

  • planować oraz realizować kampanie nastawione na pozyskiwanie leadów marketingowych i sprzedażowych,
  • rozwijać działania marketing automation (projektować ścieżki konwersji, tworzyć landing pages, banery, formularze, wysyłać mailingi, …),
  • optymalizować SEO (działania onsite & offsite),
  • koordynować kampanie reklamowe (przy wsparciu agencji oraz samodzielnie),
  • poszukiwać nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów,
  • współpracować z zespołami sprzedaży, customer care, produktu, UX/UI oraz współpracującymi agencjami,
  • monitorować i analizować skuteczność działań marketingowych.

Pasujesz na to stanowisko, jeśli:

  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w marketingu internetowym,
  • masz doświadczenie w pozyskiwaniu ruchu na stronę, generowaniu leadów i zamienianiu ich w klientów – pojęcia takie jak lead generation, lead nurturing, cold mailingu, marketing automation nie są Ci obce,
  • potrafisz korzystać z narzędzi do marketingu online – w tym Salesmanago, Woodpecker, Intercom, Yandex Metrica, Google Analytics, Google Tag Manager,
  • posiadasz rozwinięte umiejętności analityczne,
  • masz doświadczenie w performance marketingu (Google Ads – Youtube będzie atutem, Facebook Ads, Linkedin Ads, remarketing, mailingi, afiliacje),
  • lubisz osiągać cele,
  • jesteś samodzielny/-a, proaktywny/-a i entuzjastyczny/-a.

Ucieszymy się, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w marketingu w firmie B2B / SaaS,
  • masz praktyczną znajomość HTML i CSS,
  • lubisz tworzyć grafiki lub video,
  • masz zamiłowanie do liczb, ciągłej optymalizacji konwersji i wykonywania testów A/B,
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu zaawansowanym.

Co proponujemy?

Ze swojej strony oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie – przy zatrudnieniu na umowę o pracę od 4500 zł do 6500 zł brutto, zaś przy samozatrudnieniu od 5500 zł do 8000 zł netto,
  • pracę na pełny etat w biurze na Mokotowie (ul. Rejtana 17, niedaleko metra Pole Mokotowskie),
  • dostęp do narzędzi bez których nie wyobrażasz sobie pracy,
  • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w zespole marketingu,
  • dostęp do wiedzy z zakresu sprzedaży, marketingu, nowych technologii,
  • pracę w przyjaznym, otwartym i wspierającym zespole,
  • dużą samodzielność w działaniu i przestrzeń do realizowania własnych pomysłów – cenimy proaktywność!

Jeśli czujesz, że czekamy właśnie na Ciebie, wyślij nam swoje CV.