Livespace to jeden z czołowych polskich CRM i zgrany zespół z globalnymi ambicjami. Tworzymy narzędzia, które ułatwiają firmom efektywne zarządzanie sprzedażą. Za naszą pracę doceniają nas nie tylko nasi klienci, ale także eksperci branżowi, co potwierdza m.in. pierwsze miejsce w rankingu najlepszych CRM-ów dla MŚP.
Do naszego zespołu poszukujemy pasjonata marketingu. Czujesz, że szukamy właśnie Ciebie?
Wyślij nam swoje CV.
Kogo szukamy i o co chodzi?
Twoje kluczowe zadanie:
Generowanie leadów marketingowych oraz sprzedażowych B2B.
W ramach codziennych zadań będziesz:
- planować oraz realizować kampanie nastawione na pozyskiwanie leadów marketingowych i sprzedażowych,
- rozwijać działania marketing automation (projektować ścieżki konwersji, tworzyć landing pages, banery, formularze, wysyłać mailingi, …),
- optymalizować SEO (działania onsite & offsite),
- koordynować kampanie reklamowe (przy wsparciu agencji oraz samodzielnie),
- poszukiwać nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów,
- współpracować z zespołami sprzedaży, customer care, produktu, UX/UI oraz współpracującymi agencjami,
- monitorować i analizować skuteczność działań marketingowych.
Pasujesz na to stanowisko, jeśli:
- posiadasz minimum roczne doświadczenie w marketingu internetowym,
- masz doświadczenie w pozyskiwaniu ruchu na stronę, generowaniu leadów i zamienianiu ich w klientów – pojęcia takie jak lead generation, lead nurturing, cold mailingu, marketing automation nie są Ci obce,
- potrafisz korzystać z narzędzi do marketingu online – w tym Salesmanago, Woodpecker, Intercom, Yandex Metrica, Google Analytics, Google Tag Manager,
- posiadasz rozwinięte umiejętności analityczne,
- masz doświadczenie w performance marketingu (Google Ads – Youtube będzie atutem, Facebook Ads, Linkedin Ads, remarketing, mailingi, afiliacje),
- lubisz osiągać cele,
- jesteś samodzielny/-a, proaktywny/-a i entuzjastyczny/-a.
Ucieszymy się, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w marketingu w firmie B2B / SaaS,
- masz praktyczną znajomość HTML i CSS,
- lubisz tworzyć grafiki lub video,
- masz zamiłowanie do liczb, ciągłej optymalizacji konwersji i wykonywania testów A/B,
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu zaawansowanym.
Co proponujemy?
Ze swojej strony oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie – przy zatrudnieniu na umowę o pracę od 4500 zł do 6500 zł brutto, zaś przy samozatrudnieniu od 5500 zł do 8000 zł netto,
- pracę na pełny etat w biurze na Mokotowie (ul. Rejtana 17, niedaleko metra Pole Mokotowskie),
- dostęp do narzędzi bez których nie wyobrażasz sobie pracy,
- możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w zespole marketingu,
- dostęp do wiedzy z zakresu sprzedaży, marketingu, nowych technologii,
- pracę w przyjaznym, otwartym i wspierającym zespole,
- dużą samodzielność w działaniu i przestrzeń do realizowania własnych pomysłów – cenimy proaktywność!
Jeśli czujesz, że czekamy właśnie na Ciebie, wyślij nam swoje CV.