Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
Marketing

Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Gdy zaczniesz pracować z nami, możesz liczyć na:

  • Pracę w firmie rodzinnej, z kreatywnymi, pełnymi pasji i zaangażowania ludźmi
  • Zatrudnienie w wybranym przez Ciebie modelu: umowę o pracę lub B2B
  • Pracę w wygodnym biurze w centrum Warszawy lub w okolicach Błonia – do wyboru, gdzie wolisz
  • Jeśli chcesz,  możesz pracować zdalnie, choć czasem fajnie będzie się spotkać 😊
  • Wynagrodzenie odpowiadające Twojemu doświadczeniu i kompetencjom
  • Pakiet medyczny 
  • Wsparcie, opiekę i system wdrożeniowy: opowiemy Ci o naszej wizji i pomyśle na social media, dużo dowiesz się o naszej firmie i produktach i jak chcemy o nich opowiadać

W Twoje ręce powierzymy:

  • Obsługę kanałów: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Pinterest
  • Współtworzenie strategii komunikacji i treści na kanały social media
  • Planowanie i optymalizację kampanii płatnych w social media
  • Angażowanie społeczności i komunikację z użytkownikami (odpowiadanie na wiadomości)
  • Współpracę z osobami zaangażowanymi w tworzenie treści oraz zewnętrznymi podwykonawcami
  • Prowadzenie harmonogramu i raportowanie wyników działań
  • Tworzenie rekomendacji na podstawie raportów monitoringu
  • Interakcję jako marka poza własnymi kanałami w social media
  • Wsparcie przy tworzeniu i akceptacji tekstów na bloga

Jeśli posiadasz poniższe kwalifikacje, zapraszamy!

  • Minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku – warunek konieczny
  • Na bieżąco śledzisz trendy w marketingu i content marketingu
  • Znasz angielski w mowie i piśmie w sposób umożliwiający swobodną komunikację
  • Jesteś samodzielną osobą, nie bojącą się podejmować decyzje
  • Organizujesz sobie pracę tak, aby zrobić robotę 
  • Wiesz co to RTM i umiesz tworzyć takie treści
  • Masz lekkie pióro i lubisz pracę ze słowem pisanym
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość: Brand24, SoTrender, Facebook Analytics będzie dodatkowym atutem