Gdy zaczniesz pracować z nami, możesz liczyć na:
- Pracę w firmie rodzinnej, z kreatywnymi, pełnymi pasji i zaangażowania ludźmi
- Zatrudnienie w wybranym przez Ciebie modelu: umowę o pracę lub B2B
- Pracę w wygodnym biurze w centrum Warszawy lub w okolicach Błonia – do wyboru, gdzie wolisz
- Jeśli chcesz, możesz pracować zdalnie, choć czasem fajnie będzie się spotkać 😊
- Wynagrodzenie odpowiadające Twojemu doświadczeniu i kompetencjom
- Pakiet medyczny
- Wsparcie, opiekę i system wdrożeniowy: opowiemy Ci o naszej wizji i pomyśle na social media, dużo dowiesz się o naszej firmie i produktach i jak chcemy o nich opowiadać
W Twoje ręce powierzymy:
- Obsługę kanałów: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Pinterest
- Współtworzenie strategii komunikacji i treści na kanały social media
- Planowanie i optymalizację kampanii płatnych w social media
- Angażowanie społeczności i komunikację z użytkownikami (odpowiadanie na wiadomości)
- Współpracę z osobami zaangażowanymi w tworzenie treści oraz zewnętrznymi podwykonawcami
- Prowadzenie harmonogramu i raportowanie wyników działań
- Tworzenie rekomendacji na podstawie raportów monitoringu
- Interakcję jako marka poza własnymi kanałami w social media
- Wsparcie przy tworzeniu i akceptacji tekstów na bloga
Jeśli posiadasz poniższe kwalifikacje, zapraszamy!
- Minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku – warunek konieczny
- Na bieżąco śledzisz trendy w marketingu i content marketingu
- Znasz angielski w mowie i piśmie w sposób umożliwiający swobodną komunikację
- Jesteś samodzielną osobą, nie bojącą się podejmować decyzje
- Organizujesz sobie pracę tak, aby zrobić robotę
- Wiesz co to RTM i umiesz tworzyć takie treści
- Masz lekkie pióro i lubisz pracę ze słowem pisanym
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office
- Znajomość: Brand24, SoTrender, Facebook Analytics będzie dodatkowym atutem