Twoje przyszłe zadania:
- samodzielne prowadzenie kampanii Google Ads i Paid Social dla klientów z różnorodnych branż
- badanie efektywności, tworzenie analiz i optymalizacja prowadzonych działań,
- raportowanie rezultatów kampanii,
- testowanie nowych rozwiązań,
- tworzenie ofert i uczestnictwo w przetargach,
- stała współpraca z klientami, weryfikowanie oczekiwań i proponowanie optymalnych rozwiązań
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników firmy
Czego od Ciebie oczekujemy:
- minimum rocznego doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads
- doświadczenia w prowadzeniu kampanii Paid Social, w szczególności na Facebooku
- wiedzy praktycznej z zakresu analityki internetowej oraz Google Analytics
- umiejętności w korzystaniu z Google Tag Managera oraz Edytor Google Ads
- dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel i Power Point
- komunikatywności, doświadczenia we współpracy z klientami i umiejętności budowania trwałych relacji
- zaangażowania w realizowane projekty i zadania
- chęci rozwoju i poszerzania swojej wiedzy z zakresu marketingu on-line
- znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Co oferujemy:
- prywatną opiekę medyczną
- nowoczesne biuro, w którym panuje niekorporacyjna, przyjazna atmosfera
- środowisko kreatywnych osób, z którymi nie można się nudzić
- stałe wsparcie zespołu specjalistów i możliwość poszerzania wiedzy
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- pakiet doskonalenia umiejętności i elastyczną ścieżkę kariery
- możliwość pracy w trybie hybrydowym lub zdalnym
Wymiar pracy: pełny etat
Tryb pracy: hybrydowo we Wrocławiu lub zdalnie w innym mieście