Senior Digital, Programmatic Consultant
Marketing

Senior Digital, Programmatic Consultant

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
MediaCom

MediaCom

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Kim jesteśmy, co robimy?
 
100 krajów, 125 biur, ponad 8500 specjalistów ds. komunikacji medialnej. Działamy m.in dla takich marek jak: Adidas, Coca-Cola, Mars, P&G, PSA, Play, Hebe, Shell i Sony. Dedykowane programy, teledyski, współpraca z celebrytami i influencerami, gaming oraz esport - dla nas to codzienność, może być i dla Ciebie.

Nasz cel jest prosty, zbudować siłę marki poprzez media. Do osiągnięcia tego celu potrzebni są ludzie - potrafiący myśleć nieszablonowo, kreatywni, z wyjątkowym podejściem do danych i technologii. Filozofią nadrzędną którą się kierujemy jest “People First, Better Results”. Wiemy, że inwestując w naszych pracowników, osiągniemy lepsze wyniki nie tylko dla nich, ale także dla naszych klientów. Rozwój, poczucie bycia potrzebnym oraz satysfakcja z pracy rodzi kreatywność.
 
Chcemy otaczać się ludźmi inteligentnymi, kreatywnymi oraz entuzjastycznymi, brzmi nierealnie? Sam sprawdź, dołącz do zespołu MediaCom.
 
Na czym polega praca na tym stanowisku?
 
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii w obszarze digitalu dla największych Klientów agencji
  • Consulting digital dla klienta
  • Planowanie i zakup kampanii we wszystkich kanałach digital 
  • Nadzór nad jakością dostarczanych rekomendacji, efektywnością i sprawnością zakupu kampanii, ich monitorowania oraz raportowania i zbierania benchmarków
  • Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji szkoleniowych dla klienta

Czego szukamy?

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy nad projektami digitalowymi (planowanie, zakup, nadzór nad kampaniami)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość narzędzi: Gemius MegaPanel, TGI/NetTrack, Google Analytics, GDE
  • Zdolność analizowania i interpretowania danych oraz wyciągania wniosków
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
 
Co oferujemy?
 
  • Współtworzenie strategii digital dla największych klientów na rynku
  • Możliwość rozwoju w zakresie zarządzania komunikacją marketingową i jej wykorzystania w procesie budowania strategii marketingowych
  • Możliwość rozwoju we wszystkich kanałach digital
  • Rozwój w obszarze Programmatic
  • Praca pod okiem specjalistów i ekspertów w branży digital, strategii mediowej, client services, content marketingu etc.
  • Szybki rozwój osobisty dzięki licznym szkoleniom i współpracy międzynarodowej
  • Najciekawsze projekty dla największych marek na rynku, przyjazna, motywująca atmosfera na pełnym wyzwań stanowisku pracy
  • Benefity (m.in. Opiekę medyczną, kartę multisport)
  • Owocowe wtorki, dofinansowanie do wczasów (tak, wymagamy 14 dni urlopu!)
 
Brzmi interesująco?
 
To dodajmy jeszcze to, że jesteśmy pierwszym domem mediowym, który jednocześnie otrzymał 6 tytułów Media Network of the Year. Ponad to jesteśmy częścią WPP, największej na świecie grupy usług komunikacji marketingowej, która zapewnia nam dostęp do najbogatszych baz danych i najbardziej niezawodnych testów porównawczych w branży.