Zakres obowiązków:
- Budowanie całościowej oferty analitycznej i ekonometrycznej firmy- kontynuacja projektów, które są wdrożone, rozwój nowych
- Nadzór prac nad automatyzacją procesów pozyskiwania, transformacji i magazynowania danych
- Rozwój Narzędzi, nadzór nad istniejącymi narzędziami w firmie.
- Ścisła współpraca z managerami nad podnoszeniem poziomu analityki i raportowania dla Klientow firmy, rozwój produktów dedykowanych
- Współpraca przy przygotowywaniu modeli ekonometrycznych w ramach współpracy z globalnymi strukturami firmy.
Kompetencje merytoryczne:
1. Doświadczenie w projektach analitycznych w branży marketingowej ( minimum 3 lata)
2. Doświadczenie w tworzeniu zespołu i zarządzania nim ( min 2- 3 osoby)
3. Mile widziany absolwent kierunku związanego ze statystyką, ekonometrią, metodami ilościowymi, Data Science lub pokrewnego
4. Angielski na poziomie min B2/C1 ( regularna współpraca z centralą globalną w UK )
5. Kompetencje związane stricte z modelowaniem : znajomość technik ekonometrycznych niezbędnych w projektach MMM
6. Bardzo dobra znajomość środowiska R/Python- z naciskiem na biblioteki związane z przetwarzaniem danych oraz biblioteki związane z modelowaniem
7. Znajomość SQL pozwalająca na swobodne generowanie zapytań do baz danych
8. Umiejętność tworzenia narzędzi dla niestandardowych analiz ad hoc
9. Znajomość technik analitycznych /data science przydatnych w projektach związanych z segmentacją i klasyfikacją
Doświadczenie związane ze stackiem środowiska Microsoft:
- Znajomość Microsoft Power BI(Administracja, DAX)
- Znajomość SQL Database
- Doświadczenia ze stackiem technologicznym Microsoft Azure.
Kompetencje osobowościowe
Osoba z umiejętnością pracy w zespole, otwarta na zmiany i elastyczna. Zdolność prowadzenie projektów i konsultingu dla Klientów. Umiejętność radzenia sobie ze stresem, wielozadaniowość.