Head of Analytics
Marketing

Head of Analytics

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Zakres obowiązków: 
  1. Budowanie całościowej oferty analitycznej i ekonometrycznej firmy- kontynuacja projektów, które są wdrożone, rozwój nowych
  2. Nadzór prac nad automatyzacją procesów pozyskiwania, transformacji i magazynowania danych 
  3. Rozwój Narzędzi, nadzór nad istniejącymi narzędziami w firmie.
  4. Ścisła współpraca z managerami nad podnoszeniem poziomu analityki i raportowania dla Klientow firmy, rozwój produktów dedykowanych
  5. Współpraca przy przygotowywaniu modeli ekonometrycznych w ramach współpracy z globalnymi strukturami firmy.

 

Kompetencje merytoryczne:

1.       Doświadczenie w projektach analitycznych w branży marketingowej ( minimum 3 lata)
2.       Doświadczenie w tworzeniu zespołu i zarządzania nim ( min 2- 3 osoby)
3.       Mile widziany absolwent kierunku związanego ze statystyką, ekonometrią, metodami ilościowymi, Data Science lub pokrewnego
4.       Angielski na poziomie min B2/C1 ( regularna współpraca z centralą globalną w UK )
5.       Kompetencje związane stricte z modelowaniem : znajomość technik ekonometrycznych niezbędnych w projektach MMM
6.       Bardzo dobra znajomość środowiska R/Python- z naciskiem na biblioteki związane z przetwarzaniem danych oraz biblioteki związane z modelowaniem
7.       Znajomość SQL pozwalająca na swobodne generowanie zapytań do baz danych
8.       Umiejętność tworzenia narzędzi dla niestandardowych analiz ad hoc
9.       Znajomość technik analitycznych /data science przydatnych w projektach związanych z segmentacją i klasyfikacją
 
 

Doświadczenie związane ze stackiem środowiska Microsoft:
 
  1. Znajomość Microsoft Power BI(Administracja, DAX)
  2. Znajomość SQL Database
  3. Doświadczenia ze stackiem technologicznym Microsoft Azure.

 
 Kompetencje osobowościowe
 
Osoba z umiejętnością pracy w zespole, otwarta na zmiany i elastyczna. Zdolność prowadzenie projektów i konsultingu dla Klientów. Umiejętność radzenia sobie ze stresem, wielozadaniowość.