Key Account Manager
Sprzedaż

Key Account Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Opiekun Kluczowych Klientów / Key Account Manager


  • miesięczne wynagrodzenie (baza+prowizja) na poziomie 4000-8000 zł netto (na fakturze) w zależności od osiąganych wyników sprzedażowych
  • zatrudnienie na podstawie umowy B2B
  • elastyczne godziny pracy
  • praca w młodym zespole w rozwijającej się firmie z branży Business Intelligence
  • przyjazna atmosfera pracy w biurze na warszawskim Powiślu (mieszkanie w kamienicy)

Minimalne wymagania

  • 1-2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wysoka kultura osobista, umiejętności interpersonalne i miłe usposobienie
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • doświadczenie w pracy z systemami zarządzania relacjami z klientem (CRM)
  • możliwość pracy stacjonarnej w biurze firmy
  • sumienność i dokładność

Mile widziane

  • znajomość oferty produktowej wywiadowni gospodarczych
  • znajomość programu Microsoft Excel w stopniu umożliwiającym przygotowywanie prostych zestawień statystycznych

Zakres obowiązków

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów
  • prowadzenie działań sprzedażowych wobec dotychczasowych klientów (cross selling, up selling)
  • wsparcie w tworzeniu oferty produktowej firmy
  • wsparcie działów sprzedaży i marketingu w prowadzonych kampaniach
  • wsparcie działu IT przy wdrażaniu nowego systemu CRM


Firma MGBI z Warszawy poszukuje osoby na stanowisko Opiekuna Kluczowych Klientów / Key Account Managera.

Zajmujemy się przetwarzaniem informacji gospodarczych na potrzeby klientów z branży finansowej, ICT i innych. Gromadzimy duże ilości danych z publicznych rejestrów działalności gospodarczej (np. REGON, CEIDG, KRS), firmowych stron internetowych i zamkniętych źródeł, a następnie łączymy je ze sobą i przygotowujemy na ich podstawie różnego rodzaju opracowania.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV za pomocą Rocket Jobs.