Naszym klientem jest jedna z czołowych agencji marketingu efektywnościowego, będąca częścią międzynarodowej grupy mediowej.
Obecnie do zespołu performance, poszukujemy osoby na stanowisko Programmatic Specialist.
Zakres obowiązków
- Samodzielne planowanie oraz nadzór nad kampaniami programmatic
- Techniczne przygotowywanie startu kampanii reklamowych
- Zarządzanie przebiegiem kampanii w tym kontrola budżetu
- Monitoring i optymalizacja kampanii pod kątem zdefiniowanych celów
- Tworzenie analiz danych i raportowanie wyników kampanii
- Edukacja klientów oraz zespołów klienckich na temat kanału programmatic
Aplikuj jeśli
- Masz doświadczenie realizacji kampanii w obszarze Programmatic Buying
- Bardzo dobrze znasz przynajmniej dwie platformy DSP (np. D&V360, czy Adform)
- Swobodne poruszasz się Ms Office (w szczególności Excel)
- Znasz takie narzędzia jak: GA, Gemius, DCM (mile widziane)
- Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem
- Twoimi mocnymi stronami są odpowiedzialność oraz terminowość w realizacji zadań
- Posiadasz wysokie zdolności analityczne
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim, co pozwala na swobodną komunikację ustną i mailową oraz tworzenie prezentacji (poziom B2)
Nasz klient oferuje
- Świetną atmosferę
- Możliwość pracy dla dużych, prestiżowych Klientów
- Realne możliwości rozwoju i inspirujące środowisko pracy, które pozwoli Ci na realizacjęwłasnych pomysłów i wychodzenie z inicjatywami
- Dostęp do najnowszych narzędzi na rynku reklamy online