Naszym klientem jest jedna z czołowych agencji marketingu efektywnościowego, będąca częścią międzynarodowej grupy mediowej. 
Obecnie do zespołu performance, poszukujemy osoby na stanowisko Programmatic Specialist.
 
Zakres obowiązków
 
- Samodzielne planowanie oraz nadzór nad kampaniami programmatic 
 
- Techniczne przygotowywanie startu kampanii reklamowych
 
- Zarządzanie przebiegiem kampanii w tym kontrola budżetu
 
- Monitoring i optymalizacja kampanii pod kątem zdefiniowanych celów
 
- Tworzenie analiz danych i raportowanie wyników kampanii
 
- Edukacja klientów oraz zespołów klienckich na temat kanału programmatic
 
 
Aplikuj jeśli
 
- Masz doświadczenie realizacji kampanii w obszarze Programmatic Buying
 
- Bardzo dobrze znasz przynajmniej dwie platformy DSP (np. D&V360, czy Adform)
 
- Swobodne poruszasz się Ms Office (w szczególności Excel)
 
- Znasz takie narzędzia jak: GA, Gemius, DCM (mile widziane)
 
- Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem
 
- Twoimi mocnymi stronami są odpowiedzialność oraz terminowość w realizacji zadań
 
- Posiadasz wysokie zdolności analityczne
 
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim, co pozwala na swobodną komunikację ustną i mailową oraz tworzenie prezentacji (poziom B2)
 
 
Nasz klient oferuje
 
- Świetną atmosferę
 
- Możliwość pracy dla dużych, prestiżowych Klientów
 
- Realne możliwości rozwoju i inspirujące środowisko pracy, które pozwoli Ci na realizacjęwłasnych pomysłów i wychodzenie z inicjatywami
 
- Dostęp do najnowszych narzędzi na rynku reklamy online