Programmatic Specialist
Marketing

Programmatic Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Naszym klientem jest jedna z czołowych agencji marketingu efektywnościowego, będąca częścią międzynarodowej grupy mediowej. 
Obecnie do zespołu performance, poszukujemy osoby na stanowisko Programmatic Specialist.
 
Zakres obowiązków
 
  • Samodzielne planowanie oraz nadzór nad kampaniami programmatic 
  • Techniczne przygotowywanie startu kampanii reklamowych
  • Zarządzanie przebiegiem kampanii w tym kontrola budżetu
  • Monitoring i optymalizacja kampanii pod kątem zdefiniowanych celów
  • Tworzenie analiz danych i raportowanie wyników kampanii
  • Edukacja klientów oraz zespołów klienckich na temat kanału programmatic
 
Aplikuj jeśli
 
  • Masz doświadczenie realizacji kampanii w obszarze Programmatic Buying
  • Bardzo dobrze znasz przynajmniej dwie platformy DSP (np. D&V360, czy Adform)
  • Swobodne poruszasz się Ms Office (w szczególności Excel)
  • Znasz takie narzędzia jak: GA, Gemius, DCM (mile widziane)
  • Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem
  • Twoimi mocnymi stronami są odpowiedzialność oraz terminowość w realizacji zadań
  • Posiadasz wysokie zdolności analityczne
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim, co pozwala na swobodną komunikację ustną i mailową oraz tworzenie prezentacji (poziom B2)
 
Nasz klient oferuje
 
  • Świetną atmosferę
  • Możliwość pracy dla dużych, prestiżowych Klientów
  • Realne możliwości rozwoju i inspirujące środowisko pracy, które pozwoli Ci na realizacjęwłasnych pomysłów i wychodzenie z inicjatywami
  • Dostęp do najnowszych narzędzi na rynku reklamy online