Naszym Klientem jest międzynarodowy, najdłużej istniejący na polskim rynku dom mediowy,
pracujący z prestiżowymi, dużymi Klientami z branży FMCG, automotive, retail, bankowej, itd. To
firma wielokrotnie nagradzana w konkursach branżowych w Polsce i za granicą, a także regularnie
wyróżniania tytułem Pracodawcy Roku. W związku z pozyskaniem nowych Klientów i rozwojem
biznesu, nasz Klient poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko SEM Specialist.
Opis stanowiska
- Planowanie i wdrażanie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach
- Praca z Google AdWords, Google Analytics, Google Tag Manager, DoubleClick Search
- Obsługa klientów (raportowanie, omawianie wyników kampanii, rekomendacje zmian etc.)
- Bieżąca analiza i optymalizacja kampanii pod kątem zakładanych celów, KPI
- Aktywna współpraca z innymi działami firmy, digitalowymi i offline’owymi
- Czynny udział w rozwoju kompetencji własnych oraz firmy
Oczekiwania
- Doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii SEM
- Znajomość narzędzi do optymalizacji i planowania kampanii
- Doświadczenie w analizowaniu danych i emisji reklamy
- Znajomość formatów i modeli rozliczeniowych (CPC, CPM, CPA)
- Znajomość rynku internetowego, zainteresowanie nowymi technologiami
- Nastawienie na cel, terminowość i dokładność w wykonywaniu zadań
- Umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów
- Umiejętność współpracy z ludźmi
- Znajomość j. angielskiego.
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Oferujemy
- Pracę w wielokrotnie nagradzanej dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość pracy dla dużych, prestiżowych Klientów
- Realne możliwości rozwoju i inspirujące środowisko pracy, które pozwoli Ci na realizację
- własnych pomysłów i wychodzenie z inicjatywami
- Dostęp do najnowszych narzędzi na rynku reklamy online
- Liczne benefity - pakiet Multisport, ubezpieczenie medyczne, masaże na zmęczone mięśnie,
- pyszną kawę i busa, który przywiezie i odwiezie Cię z pracy do metra