Account Executive – IT
Marketing

Account Executive – IT

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Szukamy osoby, która dobrze się czuje w tematyce biznesu i nowych technologii – śledzi trendy i jest na bieżąco z branżowymi nowinkami. Jej głównym zadaniem będzie realizacja projektów komunikacyjnych dla czołowych klientów z tych obszarów. 
 
Jeśli widzisz rozwiązania, a nie problemy, lubisz i potrafisz ciekawie pisać, znasz branżowy rynek mediów, influencerów, kręcą Cię działania marketingowe i online marketingowe i chcesz w praktyce przekonać się, co oznacza komunikacja zintegrowana, to właśnie Ciebie szukamy!
 
Znajomość zasad, jakie rządzą światem mediów społecznościowych, a także poczucie humoru i otwarty umysł, będą dla nas dodatkowymi, bardzo ważnymi atutami.
 
Account Executive 
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • współtworzenie i realizacja strategii komunikacji dla największych marek z branż nowych technologii 
  • samodzielne zarządzanie projektami (pod okiem Managera) w ramach większego zespołu
  • samodzielna opieka nad wybranymi kategoriami produktowymi klientów – planowanie i egzekucja zadań, opracowywanie strategii (pod okiem Managera)
  • współtworzenie i egzekucja działań marketingowych/komunikacji zintegrowanej
  • tworzenie oraz koordynowanie procesu tworzenia materiałów np. tekstów, prezentacji, artykułów, animacji, grafik, mailingów, wideo
  • koordynacja przeprowadzania testów produktowych
  • bliska współpraca z klientami w zakresie realizowanych działań
  • (e-)organizacja spotkań prasowych, (e-)wydarzeń specjalnych, (e-)udział w eventach klienta 
  • współpraca z brand managerami przy realizacji kampanii marketingowych
  • realizacja kampanii online/digital marketing
  • koordynacja współpracy z partnerami medialnymi, biznesowymi klienta

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie w agencji PR/Digital/Marketing lub po stronie klienta
  • podstawowa znajomość narzędzi marketingowych i komunikacji zintegrowanej
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • mile widziana znajomość mediów społecznościowych, umiejętność ich implementacji w realizowane działania marketingowe
  • umiejętność strategicznego myślenia i weryfikowania informacji
  • praktyczna znajomość mediów technologicznych oraz biznesowych oraz praktyczna znajomość dziennikarzy z kluczowych redakcji
  • świetne zdolności interpersonalne, w tym budowania długofalowej relacji z klientami, kolegami z pracy i podwykonawcami
  • “lekkie pióro” i doskonała znajomość zasad pisowni w języku polski
  • dobra organizacja pracy

Mile widziane:

  • Umiejętność pracy z klientem korporacyjnym
  • Doświadczenie w briefowaniu podwykonawców i umiejętność tworzenia briefu
  • Znajomość zagadnień z branży IT będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • rozwojową pracę wśród profesjonalistów i fanów nowych technologii, cyfrowej rozrywki i gier wideo
  • współpracę z największymi globalnymi firmami
  • realny wpływ na strategie i wyniki realizowanych projektów
  • możliwości rozwoju, pogłębiania wiedzy oraz zdobycia doświadczenia
  • brak nudy i różnorodność zadań
  • zewnętrzne oraz wewnętrzne szkolenia
  • prywatną opiekę medyczną
  • świetną atmosferę pracy
  • system nagród
  • forma zatrudnienia: umowa o pracę lub B2B
  • wynagrodzenie w zależności od doświadczenia

Wymagane dokumenty:

  • CV + klauzula*
  • Mile widziany krótki list motywacyjny