Specjalista ds. reklamy internetowej
Marketing

Specjalista ds. reklamy internetowej

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Do marki Monika Kamińska i Zack Roman szukamy samodzielnego specjalisty ds. reklamy internetowej. Poszukujemy osób, które doskonale potrafią skonfigurować kampanie reklamowe w mediach społecznościowych (social to nasz główny kanał sprzedaży i komunikacji) oraz kampanie w Google Ads.

Szukamy osoby, która przede wszystkim odnajdzie się w tematyce mody damskiej oraz męskiej, potrafi dobrze skonfigurować kampanię w social media i Google Ads oraz zarządzać budżetami reklamowymi. Osoba na tym stanowisku będzie także odpowiedzialna za przygotowanie treści reklam, wybór elementów graficznych reklamy (zdjęcia/grafiki) oraz stały kontakt z zespołem marketingowym.

Na wstępie zaznaczamy, że wiele rzeczy dzieje się u nas "just in time" więc szukamy osoby, która potrafi szybko wprowadzać zmiany i modyfikować działania.

Nasze oczekiwania:

  • min. 2 lata doświadczenia w pracy przy reklamach FB/IG Ads oraz Google Ads poparte wynikami oraz przykładami zrealizowanych kampanii
  • umiejętność ustawienia zdarzeń konwersji 
  • dobre zarządzanie kampaniami oraz budżetem - u nas wiele rzeczy dzieje się dynamicznie, więc często trzeba modyfikować kampanie i obserwować jak zachowują się odbiorcy
  • umiejętność ustawiania i wyboru odpowiednich grup docelowych
  • kreatywność w tworzeniu reklam
  • umiejętności analityczne

Oferujemy:

  • Pracę w jednej z najszybciej rozwijających się polskich marek (większość naszej sprzedaży odbywa się przez internet).
  • Korzystne dla obu stron warunki umowy.
  • Możliwość szkolenia się i rozwijania swoich kompetencji.
  • Rabaty na produkty firmowe.
  • Pracę w mło... pracę w zespole z poczuciem humoru :)

P.S. W firmie jest zakaz jedzenia pizzy z ananasem. 

Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną, rekrutacja prowadzona jest w trybie zdalnym. Preferujemy pracę w trybie hybrydowym (zdalnie/stacjonarnie) ale jesteśmy otwarci na różne opcje współpracy, w zależności od argumentacji oraz osiąganych wyników. 

CV wraz z przykładami realizacji prosimy przesyłać na adres kamil.szajewski@monikakaminska.com z dopiskiem Specjalista ds. reklamy internetowej. 

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.