Kim jesteśmy?
MONSOON (
https://monsoon.agency/) jest międzynarodową agencją online marketingową z biurami w Poznaniu i Berlinie. Jesteśmy jedną z najlepszych agencji online marketingowych w Berlinie, co ma odzwierciedlenie w bardzo wysokich pozycjach na portalach
Clutch oraz
Sortlist. Nasi klienci to w 90% firmy zagraniczne - głównie niemieckie, choć działamy również na innych rynkach Europy zachodniej (UK, Szwecja, Szwajcaria, Austria).
Monsoon powstał w maju 2019 roku i w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby z doświadczeniem w zarządzaniu i optymalizacji kampanii Google Ads (Search Ads, GDN, YouTube i UAC).
Kogo szukamy?
Idealna kandydatka/kandydat to specjalista z minimum 2 - letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku. Wymagamy zaawansowanej wiedzy dotyczącej optymalizacji płatnych kampanii w ekosystemie Google. Wcześniejsze doświadczenie agencyjne jest mile widziane. Idealna kandydatka/kandydat to osoba, która potrafi myśleć analitycznie, jest ścisłym umysłem, zorientowana na dostarczanie rezultatów oraz posiadająca umiejętności klarownego komunikowania własnych pomysłów i współpracy w zespole. Przewidujemy również możliwość pracy zdalnej, choć praca z naszego biura w Poznaniu jest dużym atutem. Jeśli wierzysz, że to oferta dla Ciebie, a nie mieszkasz w Poznaniu - aplikuj!
Nasze oczekiwania to:
-
Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu płatnymi kampaniami SEM i umiejętność obsługi narzędzi: Google Ads, Google Analytics czy Google Ads Editor. Doświadczenie w innych systemach reklamowych jest dużym plusem.
- Operacyjne doświadczenie w optymalizacji kampanii Google Search, Display, Shopping i YouTube.
- Podstawowa wiedza na temat SEO oraz znajomość narzędzi Ahrefs, Screaming Frog czy Keyword Planer, jak i systemów CMS, np. Wordpress..
- Doświadczenie w planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji kampanii oraz strategii reklamowych, które były ukierunkowane na dostarczanie konkretnych rezultatów biznesowych.
- Umiejętność strategicznego myślenia i przeprowadzania analizy danych.
- Dobre zarządzanie zadaniami oraz umiejętność zarządzania różnymi projektami w tym samym czasie.
-
Dobra znajomość języka angielskiego. Dodatkowa znajomość języka niemieckiego jest dużym plusem.
- Ciekawość i dążenie do poszerzania swoich umiejętności oraz wiedzy, w tematach związanych z online marketingiem.
Na czym będą polegały Twoje zadania?
- Budowanie od podstaw, wdrażanie jak również zarządzanie kampaniami w systemach reklamowych Google.
- Analiza danych, ocena efektywności kampanii oraz wprowadzanie działań optymalizacyjnych w oparciu o posiadane dane, a także komunikowanie efektów działań wewnątrz zespołu jak również z klientami.
- Budowa raportów prezentujących wyniki kampanii przy użyciu takich narzędzi jak Google Analytics, Google Sheets, Google Ads czy Google Data Studio
- Uczestniczenie w regularnych spotkaniach z zespołem lub klientami w celu prezentacji wyników działań marketingowych
Dlaczego warto do nas dołączyć i co oferujemy?
- Jesteśmy zespołem ekspertów, z którym będziesz miał(a) możliwość dalszego rozwoju zawodowego w tematyce SEM, jak również zdobycie doświadczenia w innych aspektach online marketingu. Mamy w firmie rozbudowaną kulturę wiedzy - chętnie dzielimy się swoimi doświadczeniami i konfrontujemy je ze sobą. Każdego tygodnia prowadzimy też sesje podczas, których dzielimy się wiedzą.
- Pracując z nami uzyskasz możliwość pracy nad ciekawymi, międzynarodowymi projektami, na dużych rynkach i wysokich budżetach. Poznasz wymagania i sposób pracy na rynku niemieckim oraz w innych europejskich krajach.
- Będziesz pracować w zgranym, międzynarodowym zespole. Nie mamy wysokich hierarchii i długiej ścieżki decyzyjnej, dlatego Twoje pomysły nie będą tygodniami czekać "na akcept".
- Oferujemy elastyczne godziny pracy, jak również możliwość pracy z domu.
- Nasz pakiet wynagrodzeń zawiera: konkurencyjne wynagrodzenie, umowę B2B lub umowę o pracę, roczny budżet na szkolenia, kurs języka niemieckiego.
- Preferujemy pracę z naszego biura w centrum Poznania, dopuszczamy jednak możliwość pracy zdalnej.