Starszy Specjalista PPC
Marketing

Starszy Specjalista PPC

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Grupa Morele to lider polskiego rynku e-commerce w segmencie dystrybucji elektroniki użytkowej (komputery, laptopy, podzespoły komputerowe, RTV, AGD) z blisko 20-letnią historią obecności w branży. Wartości, które spajają naszą ponad 400 osobową załogę to otwartość, prawość i koleżeńskość.

Realizacja zaplanowanych celów, jest możliwa tylko wtedy, kiedy zespół tworzą zaangażowani i kompetentni ludzie – i takich właśnie szukamy! W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy ambitnego i zaangażowanego pracownika do Departamentu Marketingu na stanowisko:

Starszy Specjalista PPC

Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu kampanii w systemach Google Ads i Facebook Ads, możesz pochwalić się znajomością narzędzi takich jak: Google Tag Manager, Google Analytics, Google Data Studio i zależy Ci na dalszym rozwoju to mamy dla Ciebie ciekawą propozycję! Spójrz niżej i przekonaj się, że warto dołączyć do Morele.net!

DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • opracowywanie strategii, wdrażanie i koordynowanie kampanii marketingowych w Google Ads i Facebook Ads
  • rekomendowanie kierunków rozwoju dla kampanii reklamowych, w tym testowanie nowych rozwiązań
  • optymalizacja kampanii reklamowych w ramach wybranych KPI
  • pomoc w wyborze strategii reklamowych oraz budżetów w ramach wybranego celu działań
  • analiza podjętych działań na bazie danych z systemów analitycznych
  • przygotowywanie raportów z prowadzonych działań
  • doradztwo i dobór formatów graficznych oraz wideo do wybranych systemów reklamowych

PODEJMIJ WYZWANIE! APLIKUJ, JEŚLI:

  • posiadasz przynajmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii w systemach Google Ads i Facebook Ads
  • możesz pochwalić się doświadczeniem w realizacji oraz doradztwie w wyborze strategii marketingowych
  • możesz pochwalić się doskonałą znajomością Google Tag Managera
  • potrafisz obsługiwać i analizować dane w Google Analytics w stopniu zaawansowanym
  • znasz w stopniu bardzo dobrym Google Data Studio
  • cechuje Cię samodzielność, skrupulatność, dokładność oraz dobra organizacja pracy
  • znasz język angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B1
  • masz wiedzę na temat rynku reklamy internetowej i ciągle pogłębiasz swoją wiedzę w tym temacie

DLACZEGO WARTO? CZYLI CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:

  • pracę w gronie ekspertów, którzy z ogromną pasją i zaangażowaniem podchodzą do realizowanych projektów
  • system wynagrodzeń oparty o podstawę + premię
  • umowę o pracę lub B2B (w zależności od Twoich preferencji)
  • obecnie pracę 100% zdalną, docelowo pracę w trybie mieszanym (2-3 dni biuro, reszta zdalnie)
  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku e-commerce
  • nieformalną atmosferę pracy w zespole ludzi pełnych pasji i zaangażowania
  • pracę w firmie o jasnych i przejrzystych wartościach, które budują naszą kulturę organizacyjną
  • możliwość zdobycia nowych umiejętności i cennego doświadczenia
  • dodatkowe benefity: dofinansowanie do karty sportowej, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej

Brzmi ciekawie? Prześlij do nas swoją aplikację i daj się poznać! 
W zamian opowiemy więcej o stanowisku i naszej firmie.