Cześć! Interesujesz się obszarem digital marketingu i kręcą Cię social media - doskonale! Być może szukasz też ciekawego miejsca pracy, stworzonego przez naprawdę fajnych ludzi - jeśli tak to chętnie Cię poznamy i porozmawiamy, jednak zanim to nastąpi, kilka słów o nas :)
Działamy na dużych klientach zagranicznych, obsługując dla nich od kilku do kilkunastu rynków Europy oraz Ameryki. Jako
MTA Group jesteśmy zespołem marketingowym, jednak nietypowym, bo
turkusowym i stworzonym przez
specjalistów - dla specjalistów. Współpracujemy z klientami świadomymi, znającymi wartość i znaczenie narzędzi digital. Krótko mówiąc – jesteśmy marketingowymi, mocno technicznymi geekami. Obsługujemy klientów kompleksowo i traktujemy nasze relacje partnersko. Możesz znaleźć nas w social mediach pod nazwami naszych zespołów tj.
MTA to zespół PPC,
MTR to zespół analityczny, a
anchor.team to zaawansowany zespół SEO, mamy też kilku developerów czy grafików, a co piątek oferujemy również szkolenia, bo chcemy dzielić się wiedzą :)
Sprawdź też naszego
Clutch'a :)
W związku z rozwojem organizacji i obłożeniem projektami poszukujemy kogoś, kto bardzo dobrze zna angielski i będzie wspierał nas w stawianiu oraz optymalizacji kampanii Facebook Ads.
Jeżeli pracowałeś/aś już na sporych budżetach, znasz się na tym i chcesz doskonalić swoje umiejętności - koniecznie wyślij nam swoje CV - mamy wiele do zaoferowania ;)
👉 Co warto o nas wiedzieć?
- Jesteśmy zespołem, który mocno stawia na rozwój i samodzielność.
- Cenimy i lubimy wszystko, co może nas zoptymalizować, dajemy zatem realny wpływ na funkcjonowanie MTA Group.
- U nas nie zostaniesz zaszufladkowany - to, że zajmujesz się jednym obszarem nie oznacza, że nie możesz rozwijać się w innych.
- Jesteśmy specjalistami i stawiamy na jakość.
- 70 % naszych klientów to klienci zagraniczni.
- Nasz system to organizacja turkusowa - a więc brak pionowej struktury.
- Uskuteczniamy 7-godzinny dzień pracy.
❓ Gdzie pracujemy? Poznań, ale docelowo gdzie chcesz. Jeśli chcesz nas odwiedzić - nasze biuro znajduje się przy ulicy Grudzieniec 102b.
❓ Kogo szukamy? Specjalisty_ki Facebook Ads
👉 Potrzebujemy właśnie Ciebie, jeżeli możesz pochwalić się:
- przynajmniej 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu i optymalizacji kampanii Facebook Ads (warunek konieczny),
- znajomością Digital Marketingu i narzędzi w nim przydatnych (jak: Facebook Analytics, Facebook Attribution, Google Analytics, Canva),
- dobrą znajomość Google Spreadsheet,
- bardzo dobrą znajomością języka angielskiego,
- szczerą chęcią pomocy klientowi,
- prawdziwym zainteresowaniem obszarem Digital Marketingu.
👉 Do Twoich zadań należeć będą:
- optymalizowanie kampanii w systemie Facebook Ads, przy użyciu zewnętrznych narzędzi (Google Spreadsheet, Supermetrics),
- planowanie i zarządzanie kampaniami w systemie Facebook Ads,
- udzielanie zewnętrznych konsultacji w zakresie kampanii Facebook Ads,
- tworzenie raportów i analiz dotyczących wyników kampanii,
- audyt kont reklamowych,
- konsultowanie/współtworzenie grafik, stron lądowania,
- tworzenie ofert sprzedażowych dotyczących Facebook Ads.
👉 W zamian chętnie Ci zaproponujemy:
- ciekawe, zagraniczne projekty, gwarantujące satysfakcję,
- preferowane B2B, ale jesteśmy otwarci również na inne modele współpracy,
- wynagrodzenie: gwarantowane minimum (4500 - 6000 PLN na rękę) uzależnione od Twoich umiejętności i zaangażowania + dodatkowa kwota (uzależniona od Twojego wkładu pracy - mówiąc prościej - dzielimy wartość faktury na specjalistów zaangażowanych w projekt),
- opłacanie ZUS-u w przypadku umowy B2B,
- feedback dotyczący Twojej pracy i środowisko wspierające rozwój umiejętności,
- cotygodniowe, wewnętrzne szkolenia organizowane przez członków organizacji,
- elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej,
- elastyczne podejście, otwarte głowy i dużo wsparcia.
Jeżeli jesteś zainteresowany_a - podeślij swoje CV - na pewno się odezwiemy :)
Dzięki i do zobaczenia na callu :)