Junior Office Manager
Inne

Junior Office Manager

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Kim jesteśmy?

MTA Digital
to agencja zajmująca się szeroko rozumianym digital marketingiem, której biuro znajduje się na Jeżycach w Poznaniu.

Praca z nami daje dużo swobody w działaniu i ciągłą szansę na rozwój dzięki wartościom, które są filarem naszych działań. Z dumą możemy się określić mianem Turkusowej Organizacji.

W związku z intensywnym rozwojem naszego zespołu, potrzebujemy Twojego wsparcia jako:

Specjalista/ka ds. administracyjno-księgowych (Junior Office Manager)

Podstawowe wartości, z którymi powinieneś/aś się utożsamiać przed dalszym czytaniem tego ogłoszenia:

  • Nastawienie na rozwój - nie szukamy pracowników - osób, które wykonują czyjeś polecenia / zadania Szukamy osób, które potrafią wymagać od siebie więcej niż wykonywanie “pracy”. Posiadających umiejętność do lokalizowania i usprawniania obszarów, które tego wymagają poprzez rozwijanie swoich kompetencji.
  • Przedsiębiorczość - od samych siebie i członków naszego zespołu zawsze wymagamy zdolności do podejmowania samodzielnych decyzji, stawiania sobie celów, oraz sukcesywnego dążenia do ich realizowania.
  • Umiejętność ewolucji w organizacji - nasza organizacja daje bardzo szerokie pole do rozwoju w wielu obszarach, od projektów związanych z digital marketingiem, po elementy współzarządzania zespołem. Od samych siebie zawsze wymagamy elastyczności i nie bania się przejmowania odpowiedzialności w obszarach, w których chcesz się rozwijać (nasz naturalny sposób na “awans”).

Jeśli powyższe wartości są Tobie bliskie - to może właśnie Ciebie szukamy!

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Nadzorowanie, kompletowanie i ewidencję dokumentacji naszego zespołu (umowy, protokoły, faktury),
  • Wsparcie w nadzorowaniu głównych procesów księgowo-kadrowych oraz finansowych,
  • Wsparcie w administrowaniu biurem i zarządzaniu budżetem biurowym,
  • Wsparcie w kontaktach z księgowością,
  • Wsparcie w budowaniu procesów ”due diligence” w zakresie księgowości i kadr.

Co przyda się Tobie w codziennej pracy:

  • Wysoki poziom zorganizowania,
  • Dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych i dokumentów Google,
  • Dokładność, rzetelność i odporność na stres,
  • Samodzielność w działaniu (bardzo ważne i skrzętnie przez nas weryfikowane :))
  • Podstawowa wiedza z zakresu zagadnień księgowo-kadrowych,

W zamian za powyższe oferujemy:

  • Pełne wdrożenie i dedykowanego opiekuna na start współpracy (aby Twoje wdrożenie przebiegało komfortowo),
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat (bardzo dbamy o to, aby nawiązywana współpraca miała długoterminowy charakter),
  • Umowę zlecenie / B2B,
  • Pracę w systemie opartym o turkusowy model zarządzania (Holakracja), w którym nadrzędną wartością jest dla nas zaufanie, płaska struktura oraz samoorganizacja czasu pracy,
  • Konieczny do pracy sprzęt - komputer, telefon,
  • Benefity pracownicze tj.prywatna opieka zdrowotna Luxmed czy MyBenefit,
  • Po zdobyciu zaufania ze strony zespołu - częściowa możliwość pracy zdalnej (maksymalnie 1-2 dni w tygodniu).

A o tym co myślą o nas nasi klienci, możesz przeczytać na Clutch, lub sprawdzić jak nas widzi The Manifest.
 
Prosimy o dołączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MTA Digital sp. z o. o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.