Kim jesteśmy?
MTA Digital to agencja zajmująca się szeroko rozumianym digital marketingiem, której biuro znajduje się na Jeżycach w Poznaniu.
Praca z nami daje dużo swobody w działaniu i ciągłą szansę na rozwój dzięki wartościom, które są filarem naszych działań. Z dumą możemy się określić mianem Turkusowej Organizacji.
W związku z intensywnym rozwojem naszego zespołu, potrzebujemy Twojego wsparcia jako:
Specjalista/ka ds. administracyjno-księgowych (Junior Office Manager)
Podstawowe wartości, z którymi powinieneś/aś się utożsamiać przed dalszym czytaniem tego ogłoszenia:
-
Nastawienie na rozwój - nie szukamy pracowników - osób, które wykonują czyjeś polecenia / zadania Szukamy osób, które potrafią wymagać od siebie więcej niż wykonywanie “pracy”. Posiadających umiejętność do lokalizowania i usprawniania obszarów, które tego wymagają poprzez rozwijanie swoich kompetencji.
-
Przedsiębiorczość - od samych siebie i członków naszego zespołu zawsze wymagamy zdolności do podejmowania samodzielnych decyzji, stawiania sobie celów, oraz sukcesywnego dążenia do ich realizowania.
-
Umiejętność ewolucji w organizacji - nasza organizacja daje bardzo szerokie pole do rozwoju w wielu obszarach, od projektów związanych z digital marketingiem, po elementy współzarządzania zespołem. Od samych siebie zawsze wymagamy elastyczności i nie bania się przejmowania odpowiedzialności w obszarach, w których chcesz się rozwijać (nasz naturalny sposób na “awans”).
Jeśli powyższe wartości są Tobie bliskie - to może właśnie Ciebie szukamy!
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- Nadzorowanie, kompletowanie i ewidencję dokumentacji naszego zespołu (umowy, protokoły, faktury),
- Wsparcie w nadzorowaniu głównych procesów księgowo-kadrowych oraz finansowych,
- Wsparcie w administrowaniu biurem i zarządzaniu budżetem biurowym,
- Wsparcie w kontaktach z księgowością,
- Wsparcie w budowaniu procesów ”due diligence” w zakresie księgowości i kadr.
Co przyda się Tobie w codziennej pracy:
- Wysoki poziom zorganizowania,
- Dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych i dokumentów Google,
- Dokładność, rzetelność i odporność na stres,
- Samodzielność w działaniu (bardzo ważne i skrzętnie przez nas weryfikowane :))
-
Podstawowa wiedza z zakresu zagadnień księgowo-kadrowych,
W zamian za powyższe oferujemy:
- Pełne wdrożenie i dedykowanego opiekuna na start współpracy (aby Twoje wdrożenie przebiegało komfortowo),
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat (bardzo dbamy o to, aby nawiązywana współpraca miała długoterminowy charakter),
- Umowę zlecenie / B2B,
- Pracę w systemie opartym o turkusowy model zarządzania (Holakracja), w którym nadrzędną wartością jest dla nas zaufanie, płaska struktura oraz samoorganizacja czasu pracy,
- Konieczny do pracy sprzęt - komputer, telefon,
- Benefity pracownicze tj.prywatna opieka zdrowotna Luxmed czy MyBenefit,
- Po zdobyciu zaufania ze strony zespołu - częściowa możliwość pracy zdalnej (maksymalnie 1-2 dni w tygodniu).
A o tym co myślą o nas nasi klienci, możesz przeczytać na
Clutch, lub sprawdzić jak nas widzi
The Manifest.
Prosimy o dołączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MTA Digital sp. z o. o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.