E-commerce manager
Marketing

E-commerce manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

MUSCAT to polska marka okularów, startup rosnący o kilka procent miesięcznie i prawdziwy omnichannel. Naszą misją jest by ludzie #WidzieliWięcej, dzięki najwyższej jakości okularom i niezrównanej obsłudze.

MUSCAT to połączenie świata mody z technologią, to data-educated omnichannel, w którym to klient gra kluczową rolę. 
Dołączając do naszego zespołu, będziesz pracować w dynamicznie zmieniającym się środowisku, które wymaga dużej orientacji na cele oraz szybkości w działaniu. Czeka cię wiele wyzwań związanych z rozwojem sprzedaży internetowej oraz tworzeniem całej strategii sprzedażowej w ramach nowego e-commerce MUSCAT.

Jakie będą Twoje zadania?

  • kształtowanie strategii sprzedażowej i planu rozwoju w kanałach e-commerce,
  • tworzenie strategii sprzedaży internetowej oraz zarządzanie sprzedażą w ramach nowego systemu e-commerce,
  • rozwój oraz ekspansja geograficzna kanału e-commerce przy współpracy z działem marketingu oraz IT,
  • pozyskiwanie konwertującego ruchu w kanałach płatnych oraz stała analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań,
  • planowanie, koordynacja i realizacja kampanii marketingowych w obszarze e-commerce we współpracy z agencją performance marketingu,
  • proponowanie zmian w zakresie automatyzacji procesów sprzedażowych, lead generation,
  • realizacja ambitnych zadań w ramach systemu OKR oraz odpowiedzialność za postawione cele,
  • aktywny udział w kształtowaniu kierunku strategicznego rozwoju MUSCAT oraz wspieranie działań zmierzających do ekspansji marki na rynki zagraniczne,
  • optymalizacja pod kątem UX i UI,
  • budżetowanie projektów z zakresu e-commerce,
  • monitorowanie sytuacji rynkowej oraz trendów, rekomendowanie zmian zwiększających efektywność sprzedaży internetowej.

Wymagania:

  • poparte sukcesami doświadczenie na podobnym stanowisku (e-commerce lub e-marketing),
  • znajomości zasad funkcjonowania platform e-commerce (wiedza z obszarów analityki, e-sprzedaży oraz marketingu internetowego), 
  • silna orientacja na realizację określonych celów, 
  • wiedza i praktyczne doświadczenie z zakresu UX/UI oraz CRO,
  • praktyczna znajomość Google Ads, Google Analytics oraz zagadnień SEO,
  • umiejętność przeprowadzania testów A/B,
  • wysoko rozwinięte zdolności z zakresu analizy zachowań klientów,
  • znajomość narzędzi niezbędnych w efektywnym pozyskiwaniu klientów w ramach sprzedaży internetowej,
  • wiedza z zakresu działania e-commerce na rynkach zagranicznych,
  • umiejętność prototypowania rozwiązań w e-commerce,
  • skrupulatność, samodzielność, wielozadaniowość i dobra organizacja pracy, 
  • wrodzona ambicja, innowacyjność i postawa CAN DO w relacji ze współpracownikami,
  • doświadczenie w zarządzaniu i wdrażaniu kilku projektów w jednym czasie,
  • orientacja na klienta i nastawienie na budowanie jego pozytywnego doświadczenia z marką,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętność stawiania celów sobie i zespołowi oraz poczucie odpowiedzialności za ich realizację,
  • terminowość, dokładność i konsekwencja w działaniu.

Z naszej strony zapewnimy Ci: 

  • dużą swobodę organizacyjną i realny wpływ na rozwój organizacji oraz zespołu,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów,
  • pracę w zaangażowanym, młodym zespole zorientowanym na cel, 
  • komfortowe warunki pracy i startupową atmosferę,
  • niezliczoną ilość wyzwań płynących z dynamiki wzrostu MUSCAT,
  • biuro w ścisłym centrum, w pięknie odrestaurowanej, zabytkowej kamienicy oraz możliwość pracy zdalnej.


Jak aplikować?

Prześlij swoje CV i dołącz odpowiedź na następujące pytanie:
“Jakie było największe wyzwanie w Twojej karierze zawodowej bądź najtrudniejszy produkt, jakie sprzedawałeś?” - to szansa, aby Cię poznać!