MUSCAT to polska marka okularów, startup rosnący o kilka procent miesięcznie i prawdziwy omnichannel. Naszą misją jest by ludzie #WidzieliWięcej, dzięki najwyższej jakości okularom i niezrównanej obsłudze.
MUSCAT to połączenie świata mody z technologią, to data-educated omnichannel, w którym to klient gra kluczową rolę.
Dołączając do naszego zespołu, będziesz pracować w dynamicznie zmieniającym się środowisku, które wymaga dużej orientacji na cele oraz szybkości w działaniu. Czeka cię wiele wyzwań związanych z rozwojem sprzedaży internetowej oraz tworzeniem całej strategii sprzedażowej w ramach nowego e-commerce MUSCAT.
Jakie będą Twoje zadania?
- kształtowanie strategii sprzedażowej i planu rozwoju w kanałach e-commerce,
- tworzenie strategii sprzedaży internetowej oraz zarządzanie sprzedażą w ramach nowego systemu e-commerce,
- rozwój oraz ekspansja geograficzna kanału e-commerce przy współpracy z działem marketingu oraz IT,
- pozyskiwanie konwertującego ruchu w kanałach płatnych oraz stała analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań,
- planowanie, koordynacja i realizacja kampanii marketingowych w obszarze e-commerce we współpracy z agencją performance marketingu,
- proponowanie zmian w zakresie automatyzacji procesów sprzedażowych, lead generation,
- realizacja ambitnych zadań w ramach systemu OKR oraz odpowiedzialność za postawione cele,
- aktywny udział w kształtowaniu kierunku strategicznego rozwoju MUSCAT oraz wspieranie działań zmierzających do ekspansji marki na rynki zagraniczne,
- optymalizacja pod kątem UX i UI,
- budżetowanie projektów z zakresu e-commerce,
- monitorowanie sytuacji rynkowej oraz trendów, rekomendowanie zmian zwiększających efektywność sprzedaży internetowej.
Wymagania:
- poparte sukcesami doświadczenie na podobnym stanowisku (e-commerce lub e-marketing),
- znajomości zasad funkcjonowania platform e-commerce (wiedza z obszarów analityki, e-sprzedaży oraz marketingu internetowego),
- silna orientacja na realizację określonych celów,
- wiedza i praktyczne doświadczenie z zakresu UX/UI oraz CRO,
- praktyczna znajomość Google Ads, Google Analytics oraz zagadnień SEO,
- umiejętność przeprowadzania testów A/B,
- wysoko rozwinięte zdolności z zakresu analizy zachowań klientów,
- znajomość narzędzi niezbędnych w efektywnym pozyskiwaniu klientów w ramach sprzedaży internetowej,
- wiedza z zakresu działania e-commerce na rynkach zagranicznych,
- umiejętność prototypowania rozwiązań w e-commerce,
- skrupulatność, samodzielność, wielozadaniowość i dobra organizacja pracy,
- wrodzona ambicja, innowacyjność i postawa CAN DO w relacji ze współpracownikami,
- doświadczenie w zarządzaniu i wdrażaniu kilku projektów w jednym czasie,
- orientacja na klienta i nastawienie na budowanie jego pozytywnego doświadczenia z marką,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność stawiania celów sobie i zespołowi oraz poczucie odpowiedzialności za ich realizację,
- terminowość, dokładność i konsekwencja w działaniu.
Z naszej strony zapewnimy Ci:
- dużą swobodę organizacyjną i realny wpływ na rozwój organizacji oraz zespołu,
- możliwość realizacji własnych pomysłów,
- pracę w zaangażowanym, młodym zespole zorientowanym na cel,
- komfortowe warunki pracy i startupową atmosferę,
- niezliczoną ilość wyzwań płynących z dynamiki wzrostu MUSCAT,
- biuro w ścisłym centrum, w pięknie odrestaurowanej, zabytkowej kamienicy oraz możliwość pracy zdalnej.
Jak aplikować?
Prześlij swoje CV i dołącz odpowiedź na następujące pytanie:
“Jakie było największe wyzwanie w Twojej karierze zawodowej bądź najtrudniejszy produkt, jakie sprzedawałeś?” - to szansa, aby Cię poznać!