Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków:
- Budowanie strategii marketingowej oraz komunikacji instytucji
- Kreatywne inicjowanie, planowanie i realizacja ciekawych kampanii marketingowych
- Tworzenie kwartalnych i rocznych planów marketingowych
- Monitorowanie i usprawnianie prowadzonych działań marketingowych
- Tworzenie i redagowanie treści będących podstawą działań PR
- Monitowanie rynku, śledzenie najnowszych trendów, analizowanie ich oraz reagowanie na zmiany
- Zarządzanie identyfikacją wizualną instytucji, dbałość o spójność przekazu, materiałów i komunikatów zewnętrznych
- Rozpoznawanie potrzeb klientów w zakresie marketingu on-line
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 3-letnie doświadczenie w dziale marketingu na samodzielnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe, mile widziane: PR, dziennikarstwo, marketing i pokrewne
- Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, naturalne zdolności strategiczne, komunikacyjne
- Proaktywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań, inspiracji dla kreacji oraz kampanii marketingowych,
- „Lekkie pióro”, doświadczenie w tworzeniu contentu na stronę internetową, kanały social media oraz PR
- Zainteresowanie marketingiem i ciągle chcesz się w tym kierunku rozwijać
- Duża samodzielność
- Głowa pełna pomysłów i umiejętność do ich realizowania.
Oferta dodana: 22.10.2021