Marketing Manager
Marketing

Marketing Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

NapoleonCat to firma technologiczna tworząca SaaSowe narzędzie wspierające marki w działaniach marketingowych w mediach społecznościowych. Jesteśmy oficjalnym Partnerem Marketingowym Facebooka i posiadamy klientów w 50 krajach na całym świecie! Tworzymy zespół ambitnych pasjonatów nowych technologii, których celem jest ułatwianie pracy osobom profesjonalnie zajmujących się social mediami. Aktualnie poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowisko Marketing Managera. 

Pracując na tym stanowisku, jako lider naszego zespołu specjalistów, będziesz odpowiedzialny/a za planowanie globalnej strategii komunikacji firmy, jej realizację, mierzenie efektów oraz optymalizację. Efekty Twojej pracy mierzone będą na podstawie liczby i jakości leadów generowanych przez prowadzone pod Twoim okiem działania komunikacyjne. 

Oferujemy Tobie:

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodej lecz stabilnej finansowo i szybko rozwijającej się firmie z globalnymi ambicjami,
  • samodzielność w działaniu, przy wsparciu innych członków zespołu,
  • szansę szybkiego rozwoju i poszerzania zakresu kompetencji,
  • indywidualny budżet na podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych,
  • wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia, umiejętności i osiąganych efektów,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • pełne zieleni i przestrzeni biuro w samym centrum Warszawy
  • Czasoumilacze (m.in. kawa, owoce, słodkości, wygodne kanapy) oraz pełne dobrego humoru wyjścia firmowe
  • Dobry flow i niezastąpiony team

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • rozwijanie (aktualnie 4-osobowego) zespołu marketingowego,
  • nadzorowanie wszystkich organicznych i płatnych działań komunikacyjnych NapoleonCata w Polsce i zagranicą,
  • zarządzanie i rozwijanie sieci współpracujących z nami freelancerów,
  • organizowanie uczestnictwa firmy w krajowych i zagranicznych imprezach targowych i konferencyjnych,
  • współpraca z liderami opinii oraz dziennikarzami,
  • wymyślanie i realizowanie innowacyjnych projektów komunikacyjnych nastawionych na generowanie leadów („growth hacking”),
  • współtworzenie treści „content marketingowych” do wszystkich kanałów, w których jesteśmy aktywni (od bloga, przez social media po prasę) oraz tam, gdzie nas jeszcze nie ma,
  • monitorowanie, weryfikowanie i regularne raportowanie efektywności wszystkich działań komunikacyjnych,
  • zarządzanie budżetem marketingowym.
Twoja praca będzie ściśle związana z pracą zespołu Customer Success oraz zespołu Rozwoju Produktu.

Będziesz idealnym kandydatem, jeśli:

  • potrafisz udowodnić, że jesteś doskonale zorganizowany/a, skutecznie zarządzasz pracą innych i egzekwujesz oczekiwane efekty,
  • masz analityczne podejście do marketingu, wiesz, jak mierzyć efekty takich działań i prezentować je w zrozumiały sposób,
  • jesteś nastawiony/a na realizację konkretnych celów, które potrafisz jasno definiować i komunikować,
  • dobrze znasz się na social media marketingu i masz praktyczną wiedzę na temat narzędzi wykorzystywanych do wsparcia takich działań, gdyż jest to obszar, w którym się specjalizujemy,
  • biegle (w praktyce, nie w teorii) władasz językiem angielskim w mowie i piśmie – to będzie Twój codzienny język pracy,
  • masz praktyczną wiedzę pozwalającą nadzorować kampanie performance w różnych kanałach digitalowych oraz weryfikować ich efektywność,
  • SEO jesz na śniadanie popijając pełnotłustym content marketingiem,
  • jesteś samodzielny/a i systematyczny/a ale lubisz pracować wśród ludzi,
  • masz doświadczenie w pracy w firmie technologicznej oferującej SaaSowe rozwiązania B2B na rynku globalnym.
Jeśli uważasz, że to jest praca dla Ciebie, prześlij nam swój życiorys i list motywacyjny na adres

Napisz, pogadajmy, 2 razy się spotkajmy i bierzmy się do pracy 🙂

Do zobaczenia!