NapoleonCat to firma technologiczna tworząca SaaSowe narzędzie wspierające marki w działaniach marketingowych w mediach społecznościowych. Jesteśmy oficjalnym Partnerem Marketingowym Facebooka i posiadamy klientów w 50 krajach na całym świecie! Tworzymy zespół ambitnych pasjonatów nowych technologii, których celem jest ułatwianie pracy osobom profesjonalnie zajmujących się social mediami. Aktualnie poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowisko Marketing Managera.
Pracując na tym stanowisku, jako lider naszego zespołu specjalistów, będziesz odpowiedzialny/a za planowanie globalnej strategii komunikacji firmy, jej realizację, mierzenie efektów oraz optymalizację. Efekty Twojej pracy mierzone będą na podstawie liczby i jakości leadów generowanych przez prowadzone pod Twoim okiem działania komunikacyjne.
Oferujemy Tobie:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodej lecz stabilnej finansowo i szybko rozwijającej się firmie z globalnymi ambicjami,
- samodzielność w działaniu, przy wsparciu innych członków zespołu,
- szansę szybkiego rozwoju i poszerzania zakresu kompetencji,
- indywidualny budżet na podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych,
- wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia, umiejętności i osiąganych efektów,
- prywatną opiekę medyczną,
- pełne zieleni i przestrzeni biuro w samym centrum Warszawy
- Czasoumilacze (m.in. kawa, owoce, słodkości, wygodne kanapy) oraz pełne dobrego humoru wyjścia firmowe
- Dobry flow i niezastąpiony team
Do Twoich zadań należeć będzie:
- rozwijanie (aktualnie 4-osobowego) zespołu marketingowego,
- nadzorowanie wszystkich organicznych i płatnych działań komunikacyjnych NapoleonCata w Polsce i zagranicą,
- zarządzanie i rozwijanie sieci współpracujących z nami freelancerów,
- organizowanie uczestnictwa firmy w krajowych i zagranicznych imprezach targowych i konferencyjnych,
- współpraca z liderami opinii oraz dziennikarzami,
- wymyślanie i realizowanie innowacyjnych projektów komunikacyjnych nastawionych na generowanie leadów („growth hacking”),
- współtworzenie treści „content marketingowych” do wszystkich kanałów, w których jesteśmy aktywni (od bloga, przez social media po prasę) oraz tam, gdzie nas jeszcze nie ma,
- monitorowanie, weryfikowanie i regularne raportowanie efektywności wszystkich działań komunikacyjnych,
- zarządzanie budżetem marketingowym.
Twoja praca będzie ściśle związana z pracą zespołu Customer Success oraz zespołu Rozwoju Produktu.
Będziesz idealnym kandydatem, jeśli:
- potrafisz udowodnić, że jesteś doskonale zorganizowany/a, skutecznie zarządzasz pracą innych i egzekwujesz oczekiwane efekty,
- masz analityczne podejście do marketingu, wiesz, jak mierzyć efekty takich działań i prezentować je w zrozumiały sposób,
- jesteś nastawiony/a na realizację konkretnych celów, które potrafisz jasno definiować i komunikować,
- dobrze znasz się na social media marketingu i masz praktyczną wiedzę na temat narzędzi wykorzystywanych do wsparcia takich działań, gdyż jest to obszar, w którym się specjalizujemy,
- biegle (w praktyce, nie w teorii) władasz językiem angielskim w mowie i piśmie – to będzie Twój codzienny język pracy,
- masz praktyczną wiedzę pozwalającą nadzorować kampanie performance w różnych kanałach digitalowych oraz weryfikować ich efektywność,
- SEO jesz na śniadanie popijając pełnotłustym content marketingiem,
- jesteś samodzielny/a i systematyczny/a ale lubisz pracować wśród ludzi,
- masz doświadczenie w pracy w firmie technologicznej oferującej SaaSowe rozwiązania B2B na rynku globalnym.
Jeśli uważasz, że to jest praca dla Ciebie, prześlij nam swój życiorys i list motywacyjny na adres
Napisz, pogadajmy, 2 razy się spotkajmy i bierzmy się do pracy 🙂
Do zobaczenia!