return to list

🤓 Specjalista obsługi klienta ecommerce

3 500 - 5 000 PLN brutto

🌍 Natura Cold Press Sp. z o.o. | al. Jerozolimskie, 200, Warszawa

🖥 http://www.naturacoldpress.pl

#support, #ecommerce, #customerservice

Wyciskamy metodą COLD PRESS najzdrowsze i najsmaczniejsze soki w Polsce. 

Natura Cold Press to firma z kategorii Healthy Lifestyle. Przez ponad 3 lata naszej działalności staliśmy się liderem rynku soków i diet sokowych produkowanych metodą COLD PRESS w Polsce. Sprzedajemy blisko 30 produktów pod dwiema markami, w kanałach: ecommerce, sklepowym, horeca i innych. Za nami okres dynamicznego wzrostu, a w roku 2020 stoją przed nami kolejne gigantyczne wyzwania. Dlatego zmieniamy i poszerzamy nasz zespół!

W naszej działalności kierujemy się poniższymi zasadami:


Jeśli czujesz, że powyższe zasady są lub mogą być także Twoimi zasadami, zapraszamy do zapoznania się z ogłoszeniem.


Specjalista ds. obsługi klienta ecommerce

Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:

Mamy najwspanialszą grupę świadomych i zaangażowanych klientów, która bardzo szybko się poszerza. Poszukujemy osoby, która wesprze nas w zapewnieniu najwyższej jakości obsługi dla nich. Produkty Natura Cold Press można zaliczyć do kategorii produktów luksusowych, dlatego poza tym, że chcemy czytać pochwalne komentarze i dostawać gwiazdki, przede wszystkim zależy nam na tym, by mieć poczucie, że profesjonalnie rozwiązujemy problemy naszych klientów i ułatwiamy im życie. Jeśli ktoś wydaje kilkaset złotych na dietę sokową w naszym sklepie online, to powinien mieć poczucie, że zadbaliśmy o niego na 100% 

Do Twoich obowiązków będzie należeć bieżąca obsługa klienta indywidualnego w kanale ecommerce poprzez: mail, chat, messenger, telefon, a także zarządzanie narzędziami administracyjnymi w sklepie internetowym (podstawowa analityka, rozliczenia, produkty, przesyłki). Oferujemy standardowe godziny pracy.

Wymagamy:


Oferujemy:



Wymagane dokumenty: