Specjalista obsługi klienta ecommerce
Obsługa klienta

Specjalista obsługi klienta ecommerce

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Wyciskamy metodą COLD PRESS najzdrowsze i najsmaczniejsze soki w Polsce. 

Natura Cold Press to firma z kategorii Healthy Lifestyle. Przez ponad 3 lata naszej działalności staliśmy się liderem rynku soków i diet sokowych produkowanych metodą COLD PRESS w Polsce. Sprzedajemy blisko 30 produktów pod dwiema markami, w kanałach: ecommerce, sklepowym, horeca i innych. Za nami okres dynamicznego wzrostu, a w roku 2020 stoją przed nami kolejne gigantyczne wyzwania. Dlatego zmieniamy i poszerzamy nasz zespół!

W naszej działalności kierujemy się poniższymi zasadami:

  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ względem naszych pracowników, klientów i środowiska
  • UCZCIWOŚĆ wyrażająca się także w uczciwości produktu; sprzedajemy zdrowe, niepasteryzowane, naturalne soki owocowo-warzywne, bez dodatku cukrów i jakichkolwiek konserwantów
  • NIESZABLONOWOŚĆ w działaniu; korzystamy z innowacyjnych i nieoczywistych narzędzi w marketingu i sprzedaży

Jeśli czujesz, że powyższe zasady są lub mogą być także Twoimi zasadami, zapraszamy do zapoznania się z ogłoszeniem.


Specjalista ds. obsługi klienta ecommerce

Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:

Mamy najwspanialszą grupę świadomych i zaangażowanych klientów, która bardzo szybko się poszerza. Poszukujemy osoby, która wesprze nas w zapewnieniu najwyższej jakości obsługi dla nich. Produkty Natura Cold Press można zaliczyć do kategorii produktów luksusowych, dlatego poza tym, że chcemy czytać pochwalne komentarze i dostawać gwiazdki, przede wszystkim zależy nam na tym, by mieć poczucie, że profesjonalnie rozwiązujemy problemy naszych klientów i ułatwiamy im życie. Jeśli ktoś wydaje kilkaset złotych na dietę sokową w naszym sklepie online, to powinien mieć poczucie, że zadbaliśmy o niego na 100% 

Do Twoich obowiązków będzie należeć bieżąca obsługa klienta indywidualnego w kanale ecommerce poprzez: mail, chat, messenger, telefon, a także zarządzanie narzędziami administracyjnymi w sklepie internetowym (podstawowa analityka, rozliczenia, produkty, przesyłki). Oferujemy standardowe godziny pracy.

Wymagamy:

  • doświadczenia w obsłudze klienta ecommerce
  • wysoce rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • łatwości posługiwania się narzędziami społecznościowymi i komunikatorami
  • biegłej obsługi pakietu Office i innych podstawowych narzędzi biurowych

Oferujemy:

  • świetną atmosferę pracy wśród pozytywnego zespołu w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • szkolenia dietetyczne, żywieniowe, sportowe
  • stabilne zatrudnienie 
  • dodatkowe benefity (karta sportowa, inne)
  • nieskończoną ilość soków (będziemy na Tobie testować najnowsze receptury)


Wymagane dokumenty:

  • CV
  • List motywacyjny