Wyciskamy metodą COLD PRESS najzdrowsze i najsmaczniejsze soki w Polsce.
Natura Cold Press to firma z kategorii Healthy Lifestyle. Przez ponad 3 lata naszej działalności staliśmy się liderem rynku soków i diet sokowych produkowanych metodą COLD PRESS w Polsce. Sprzedajemy blisko 30 produktów pod dwiema markami, w kanałach: ecommerce, sklepowym, horeca i innych. Za nami okres dynamicznego wzrostu, a w roku 2020 stoją przed nami kolejne gigantyczne wyzwania. Dlatego zmieniamy i poszerzamy nasz zespół!
W naszej działalności kierujemy się poniższymi zasadami:
-
ODPOWIEDZIALNOŚĆ względem naszych pracowników, klientów i środowiska
-
UCZCIWOŚĆ wyrażająca się także w uczciwości produktu; sprzedajemy zdrowe, niepasteryzowane, naturalne soki owocowo-warzywne, bez dodatku cukrów i jakichkolwiek konserwantów
-
NIESZABLONOWOŚĆ w działaniu; korzystamy z innowacyjnych i nieoczywistych narzędzi w marketingu i sprzedaży
Jeśli czujesz, że powyższe zasady są lub mogą być także Twoimi zasadami, zapraszamy do zapoznania się z ogłoszeniem.
Specjalista ds. obsługi klienta ecommerce
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Mamy najwspanialszą grupę świadomych i zaangażowanych klientów, która bardzo szybko się poszerza. Poszukujemy osoby, która wesprze nas w zapewnieniu najwyższej jakości obsługi dla nich. Produkty Natura Cold Press można zaliczyć do kategorii produktów luksusowych, dlatego poza tym, że chcemy czytać pochwalne komentarze i dostawać gwiazdki, przede wszystkim zależy nam na tym, by mieć poczucie, że profesjonalnie rozwiązujemy problemy naszych klientów i ułatwiamy im życie. Jeśli ktoś wydaje kilkaset złotych na dietę sokową w naszym sklepie online, to powinien mieć poczucie, że zadbaliśmy o niego na 100%
Do Twoich obowiązków będzie należeć bieżąca obsługa klienta indywidualnego w kanale ecommerce poprzez: mail, chat, messenger, telefon, a także zarządzanie narzędziami administracyjnymi w sklepie internetowym (podstawowa analityka, rozliczenia, produkty, przesyłki). Oferujemy standardowe godziny pracy.
Wymagamy:
- doświadczenia w obsłudze klienta ecommerce
- wysoce rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- łatwości posługiwania się narzędziami społecznościowymi i komunikatorami
- biegłej obsługi pakietu Office i innych podstawowych narzędzi biurowych
Oferujemy:
- świetną atmosferę pracy wśród pozytywnego zespołu w dynamicznie rozwijającej się firmie
- szkolenia dietetyczne, żywieniowe, sportowe
- stabilne zatrudnienie
- dodatkowe benefity (karta sportowa, inne)
- nieskończoną ilość soków (będziemy na Tobie testować najnowsze receptury)
Wymagane dokumenty: