return to list

馃 Specjalista ds. Technicznego wsparcia Klienta

6 257 - 6 966 PLN brutto

馃實 Navifleet S.C. | J贸zefa Jo艅ca 22, Limanowa

馃枼 https://www.navifleet.pl

#b2b, #support, #specjalista

W NAVIFLEET rozwijamy system telematyczny w modelu SaaS. Lokalizujemy pojazdy ci臋偶arowe, osobowych i specjalistyczne.  Nasze oprogramowanie analizuje ich parametry i pomaga lepiej zaplanowa膰 ich wykorzystanie. 
Jeste艣my cz臋艣ci膮 Grupy Intellect, pracujemy w zwinnym 艣rodowisku, a nasz膮 misj膮 jest dostarcza膰 naszym Klientom konkretne oszcz臋dno艣ci.

Szukasz ciekawych wyzwa艅, chcesz sprawdzi膰 si臋 w 艣rodowisku startupowym, a jednocze艣nie mie膰 poczucie stabilno艣ci?

Do艂膮cz do Zespo艂u, kt贸ry tworzy marki: Navifleet, Inso, Sparkee i Intellect.

Aktualnie poszukujemy: 

Specjalisty ds. Technicznego wsparcia Klienta
Praca stacjonarna w biurze w Limanowej

Czym zajmuje si臋 Specjalista ds. Technicznego wsparcia Klienta
w NAVIFLEET:

 Chcieliby艣my aby艣 pomaga艂 naszym u偶ytkownikom rozwi膮zywa膰 problemy techniczne. Twoim najwa偶niejszym celem b臋dzie zapewnienie Klientom Navifleet niezak艂贸conego korzystania z  oprogramowania i hardware. Wierzymy, 偶e dzi臋ki Twojej wiedzy wsp贸lnie wypracujemy usprawnienia w jako艣ci naszych rozwi膮za艅 i poziomie obs艂ugi. Potrzebujemy od Ciebie  wsparcia g艂贸wnie w obszarze hardware.

Przyk艂adowe zadania realizowane na stanowisku Specjalisty ds. Technicznego wsparcia to:

Cechy idealnego kandydata:  


Nasza oferta: