Neon Shake to wrocławska agencja reklamowa, która w ciągu ostatnich lat z kilkuosobowej firmy rozwinęła się do trzydziestoosobowej agencji z nagrodami za duże kampanie realizowane w Polsce i za granicą dla takich marek jak Spotify Premium, Asus, Philips Hue, Purella, Ubisoft, Electrolux, Remington, Western Union czy Decathlon.
Zakres obowiązków:
- współtworzenie strategii obecności marek w SoMe,
- prowadzenie profili klientów agencji w mediach społecznościowych, tworzenie treści oraz moderacja,
- tworzenie konceptów kreatywnych kampanii oraz pojedynczych aktywacji,
- budowa relacji z klientami agencji,
- zarządzanie kalendarzem publikacji,
- analiza działań, przygotowywanie raportów.
Wymagania:
- autentyczne zainteresowanie reklamą i mediami społecznościowymi,
- doskonała orientacja w mechanizmach działania i trendach SoMe,
- entuzjazm i chęć do pracy,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość języka angielskiego,
- umiejetność korzystania z managera reklam (Facebook, LinkedIn, Twitter).
- znajomość narzędzi do analizy danych np. Sotrender.
Mile widziane:
- podstawowa znajomość Figmy
Oferujemy:
- pracę na stałe w dynamicznie rozwijającej się agencji
- nowoczesne narzędzia pracy
- możliwość rozwoju zawodowego i udział w dużych projektach
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pakiet opieki medycznej
Preferujemy pracę w biurze, ale w konkretnych przypadkach możemy porozmawiać o pracy hybrydowej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz portfolio klikając w przycisk aplikowania. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.