Aplikuj, jeśli jesteś osobą, która:
- Lubi nowinki technologiczne
- Interesuje się motoryzacją
- Odznacza się pozytywnym nastawieniem i szczególną swobodą w komunikacji
- Lubi pracować w zespole
- Jest gotowa do pracy na pełen etat w trzech przedziałach czasowych (7-15, 8-16, 9-17)
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznym kontakcie z klientem
- Mile widziane doświadczenie w pracy z CRM
Jako członek naszego zespołu będziesz odpowiedzialny(a) za:
- telefoniczną oraz e-mailową obsługę techniczną klientów flotowych i Yanosika (aplikacja i urządzenia)
- obsługę reklamacji
- szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- współpracę z innymi działami firmy (m.in. serwis, programiści, obsługa klienta)
Co oferujemy?
- pracę przy ciekawym i niebanalnym produkcie
- możliwości rozwoju w ramach naszej firmy
- przyjazną atmosferę w pracy
- dowolną formę zatrudnienia (umowa o prace, zlecenie)
- pakiet benefitów: Kartę Multisport, pakiet prywatnej opieki medycznej, codziennie świeżo mieloną kawę z naszego firmowego ekspresu 😉
- współpracę z ludźmi z pasją (kapela, zespół piłkarski, cykliści, biegacze…)
- Happy Mondays - tylko dla odważnych!