Specjalista ds. Helpdesk
Obsługa klienta

Specjalista ds. Helpdesk

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Aplikuj, jeśli jesteś osobą, która:
 
  • Lubi nowinki technologiczne 
  • Interesuje się motoryzacją 
  • Odznacza się pozytywnym nastawieniem i szczególną swobodą w komunikacji 
  • Lubi pracować w zespole
  • Jest gotowa do pracy na pełen etat w trzech przedziałach czasowych (7-15, 8-16, 9-17)
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznym kontakcie z klientem
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z CRM
 
Jako członek naszego zespołu będziesz odpowiedzialny(a) za:
 
  • telefoniczną oraz e-mailową obsługę techniczną klientów flotowych i Yanosika (aplikacja i urządzenia)
  • obsługę reklamacji
  • szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych 
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • współpracę z innymi działami firmy (m.in. serwis, programiści, obsługa klienta)
 
Co oferujemy?

  • pracę przy ciekawym i niebanalnym produkcie 
  • możliwości rozwoju w ramach naszej firmy 
  • przyjazną atmosferę w pracy
  • dowolną formę zatrudnienia (umowa o prace, zlecenie)
  • pakiet benefitów: Kartę Multisport, pakiet prywatnej opieki medycznej, codziennie świeżo mieloną kawę z naszego firmowego ekspresu 😉
  • współpracę z ludźmi z pasją (kapela, zespół piłkarski, cykliści, biegacze…)
  • Happy Mondays - tylko dla odważnych!