Marketing Manager
Marketing

Marketing Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Playmaty.pl oraz Playmats.eu to ciągle rozwijające się marki w świecie gier planszowych. Od pięciu lat projektujemy i produkujemy akcesoria do gier bitewnych, planszowych oraz RPG. Współpracujemy z wydawcami gier i sklepami z całego świata oraz tworzymy produkty własne na zasadzie 'od idei po produkt rynkowy'. Jesteśmy firmą uczącą się - cały czas poprawiamy jakość, wprowadzamy zmiany i doskonalimy się.

Jeżeli jesteś osobą która patrzy na biznes podobnie jak my - prześlij do nas CV.

Pomysły i wizje z sukcesem wdrażamy w życie a nasze produkty zawitały już na każdym kontynencie świata.

Wynagrodzenie: 5000-7000 zł brutto lub ekwiwalent dla B2B.

Twoje zadania:

  • Obsługa kampanii marketingowych google ads lub umiejętność delegowania i kontrolowania kampanii przygotowanych przez agencję zewnętrzną
  • Opracowywanie strategii działań marketingowych 
  • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (grafikami, producentami gadżetów) 
  • Analiza efektywności działań promocyjnych i marketingowych, monitorowanie działań konkurencji, aktywne poszukiwanie przewag konkurencyjnych
  • Koordynacja i zlecanie produkcji materiałów marketingowych również na potrzeby social media
  • Przeprowadzanie cyklicznych (raz w miesiącu) akcji e-mail marketingowych, badanie skuteczności (test a/b) tych akcji
  • Współpraca z zarządem firmy

Oczekiwane kompetencje:

  • Wysoka kultura osobista i cierpliwość
  • Chęć nauki i poszerzania swoich kompetencji o nowe narzędzia, rozwiązania i pomysły
  • Nastawienie na rozwój swoich umiejętności, nieustanne dążenie do zawodowego samodoskonalenia
  • Umiejętność pracy w środowisku wielozadaniowym zorientowanym na jakość
  • Umiejętność pracy w trybie samodzielnym oraz zespołowym
  • Proaktywność, umiejętność samoorganizacji
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków

Oczekiwane umiejętności:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w marketingu
  • Znajomość Google Analytics, Fb Ads, Google Ads i Ads Editor, keyword planner, Audience Insights, Google tag 
  • Znajomość języka angielskiego (B2)
  • Google Tag Manager

Oferujemy:

  • Decyzyjność w pełnym obszarze marketingu
  • Stała posada w siedzibie firmy, możliwość pracy zdalnej (całkowitej lub częściowej)
  • Pełny etat w dowolnej postaci (b2b, umowa o pracę)
  • Praca jednozmianowa, możliwość plastycznego dopasowania godzin - pracujesz kiedy i gdzie chcesz (o ile masz dobry dostęp do internetu i zasięg telefonu komórkowego)
  • Możliwość rozwoju, konsultacje i szkolenia biznesowe które prowadzi m.in. Casbeg
  • Oraz długoterminowo  - udział w planie akcjonariatu pracowniczego w przypadku wejścia firmy na giełdę.

Wysyłając do nas aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez firmę CASBEG sp. z o.o. sp. k. oraz Netfire Group sp. z o.o. sp.k. celem rekrutacji.

Rekrutacja (rozmowy kwalifikacyjne) zostanie przeprowadzona przez firmę CASBEG.

Po wysłaniu aplikacji skontaktujemy się z wybranymi osobami celem przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.