B2B Marketing Manager
Marketing

B2B Marketing Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Netinteractive to Software House, który świadczy usługi wdrożeń systemów informatycznych typu CRM, ecommerce oraz dedykowanych aplikacji webowych.

Wraz z planami ekspansji na rynkach zagranicznych potrzebujemy profesjonalnego wsparcia marketingowego i szukamy osoby, która wzmocni nas w obszarze marketingu B2B. Głównym zadaniem osoby, która dołączy do naszego zespołu, będzie planowanie i koordynowanie prac, nakierowanych na pozyskiwanie leadów.

ZADANIA:

  • praca na samodzielnym stanowisku, polegająca na stworzeniu oraz wdrożeniu strategii marketingowej firmy,
  • planowanie i realizacja budżetu marketingowego w zakresie promocji nakierowanej na pozyskiwanie leadów,
  • przygotowanie i koordynowanie realizacji strategii contentowej (wpisy blogowe, poradniki, raporty, infografiki, case studies itp.),
  • planowanie, wdrażanie i rozliczanie działań reklamowych i promocyjnych naszych usług przy ścisłej współpracy z zarządem, działem handlowym oraz firmami outsourcingowymi (firmy pozycjonerskie, freelancerzy itp.),
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących obszaru związanego z produkcją oprogramowania,
  • przygotowywanie raportów marketingowych i akcji promocyjnych,
  • dbanie o obecność w social media,
  • testowanie, monitorowanie i optymalizacja skuteczności prowadzonych działań,
  • inicjowanie i wdrażanie własnych projektów wspierających działalność marketingową firmy.

WYMAGANIA - POSZUKUJEMY OSOBY, KTÓRA:

  • ma min 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie IT lub pokrewnej,
  • płynnie posługuje się językiem angielskim w mowie i piśmie,
  • swobodnie porusza się w obszarach związanych z generowaniem leadów, content marketingiem, SEO, social media, etc.,
  • potrafi planować i koordynować działania, jest w tym samodzielna i odpowiedzialna,
  • jest skuteczna i potrafi ocenić efektywność podejmowanych działań,
  • jest otwarta na poszukiwanie nowych rozwiązań, testowanie ich i prezentowanie współpracownikom
  • dużym atutem będzie umiejętność tworzenia (nietechnicznego) contentu z zakresu produkcji oprogramowania, np. metodyk pracy, trendów itp.

CO OFERUJEMY:

  • wynagrodzenie od 5.000 do 8.000 zł netto B2B (możliwa każda forma zatrudnienia) + premia od efektów,
  • szybką decyzyjność i swobodę dzięki bezpośredniej współpracy z zarządem,
  • pracę w komfortowym biurze w kamienicy na Saskiej Kępie,
  • pracę w pełnym wymiarze (8h dziennie) z elastycznym podejściem do godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy,
  • przyjazną, niekorporacyjną atmosferę wśród ludzi z pasją i umiejętnościami,
  • opiekę medyczną, kartę sportową, wyjścia integracyjne i inne benefity. 

JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI:
 
  1. Po otrzymaniu aplikacji skontaktujemy się z osobami o udokumentowanym w CV doświadczeniu w marketingu B2B w branży IT lub pokrewnej.
  2. Kolejnym etapem będzie rozmowa telefoniczna z HR dot. oczekiwań, kwalifikacji i dotychczasowego doświadczenia.
  3. Wybranych kandydatów zaprosimy na potkanie z zarządem, dotyczące wstępnej wizji współpracy.

Decyzję o współpracy chcemy podjąć najdalej do końca października.