Netinteractive to Software House, który świadczy usługi wdrożeń systemów informatycznych typu CRM, ecommerce oraz dedykowanych aplikacji webowych.
Wraz z planami ekspansji na rynkach zagranicznych potrzebujemy profesjonalnego wsparcia marketingowego i szukamy osoby, która wzmocni nas w obszarze marketingu B2B. Głównym zadaniem osoby, która dołączy do naszego zespołu, będzie planowanie i koordynowanie prac, nakierowanych na pozyskiwanie leadów.
ZADANIA:
- praca na samodzielnym stanowisku, polegająca na stworzeniu oraz wdrożeniu strategii marketingowej firmy,
- planowanie i realizacja budżetu marketingowego w zakresie promocji nakierowanej na pozyskiwanie leadów,
- przygotowanie i koordynowanie realizacji strategii contentowej (wpisy blogowe, poradniki, raporty, infografiki, case studies itp.),
- planowanie, wdrażanie i rozliczanie działań reklamowych i promocyjnych naszych usług przy ścisłej współpracy z zarządem, działem handlowym oraz firmami outsourcingowymi (firmy pozycjonerskie, freelancerzy itp.),
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących obszaru związanego z produkcją oprogramowania,
- przygotowywanie raportów marketingowych i akcji promocyjnych,
- dbanie o obecność w social media,
- testowanie, monitorowanie i optymalizacja skuteczności prowadzonych działań,
- inicjowanie i wdrażanie własnych projektów wspierających działalność marketingową firmy.
WYMAGANIA - POSZUKUJEMY OSOBY, KTÓRA:
- ma min 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie IT lub pokrewnej,
- płynnie posługuje się językiem angielskim w mowie i piśmie,
- swobodnie porusza się w obszarach związanych z generowaniem leadów, content marketingiem, SEO, social media, etc.,
- potrafi planować i koordynować działania, jest w tym samodzielna i odpowiedzialna,
- jest skuteczna i potrafi ocenić efektywność podejmowanych działań,
- jest otwarta na poszukiwanie nowych rozwiązań, testowanie ich i prezentowanie współpracownikom
- dużym atutem będzie umiejętność tworzenia (nietechnicznego) contentu z zakresu produkcji oprogramowania, np. metodyk pracy, trendów itp.
CO OFERUJEMY:
- wynagrodzenie od 5.000 do 8.000 zł netto B2B (możliwa każda forma zatrudnienia) + premia od efektów,
- szybką decyzyjność i swobodę dzięki bezpośredniej współpracy z zarządem,
- pracę w komfortowym biurze w kamienicy na Saskiej Kępie,
- pracę w pełnym wymiarze (8h dziennie) z elastycznym podejściem do godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy,
- przyjazną, niekorporacyjną atmosferę wśród ludzi z pasją i umiejętnościami,
- opiekę medyczną, kartę sportową, wyjścia integracyjne i inne benefity.
JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI:
- Po otrzymaniu aplikacji skontaktujemy się z osobami o udokumentowanym w CV doświadczeniu w marketingu B2B w branży IT lub pokrewnej.
- Kolejnym etapem będzie rozmowa telefoniczna z HR dot. oczekiwań, kwalifikacji i dotychczasowego doświadczenia.
- Wybranych kandydatów zaprosimy na potkanie z zarządem, dotyczące wstępnej wizji współpracy.
Decyzję o współpracy chcemy podjąć najdalej do końca października.