Jesteśmy software house’m z siedzibą we Wrocławiu i oddziałem w Białymstoku. Tworzymy dedykowane rozwiązania IT dla klientów z całego świata, w których wykorzystujemy najnowsze narzędzia oraz technologie informatyczne. Pracujemy w oparciu o Scrum, a nasza ekipa to >80 kreatywnych pasjonatów IT, nastawionych na rozwój i ciągłe doskonalenie swoich umiejętności.
Do naszego biura we Wrocławiu szukamy otwartej, komunikatywnej i zaangażowanej osoby, która na co dzień będzie wspierać użytkowników platformy e-learningowej Samelane oraz zadba o budowanie długotrwałych relacji z klientami. Nasza platforma e-learningowa jest jednym z kluczowych produktów NeuroSYS i służy do kompleksowego zarządzania wiedzą w organizacjach, wykorzystując m.in. technologie rzeczywistości wirtualnej (VR), rzeczywistości rozszerzonej (AR) i uczenia maszynowego (ML).
Twoje zadania:
- Kompleksowa obsługa zgłoszeń przychodzących od klientów
- Komunikacja mailowa oraz telefoniczna
- Współpraca z zespołem deweloperskim, obsługa systemu ticketowego
- Prezentowanie klientom obecnych i nowych funkcjonalności platformy
- Współpraca z zespołem sprzedażowym, wymiana informacji odnośnie potrzeb klientów i wymaganego wsparcia
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. z Polski i Stanów Zjednoczonych
Kluczowe kompetencje:
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1)
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (min. C1)
- Co najmniej półroczne doświadczenie w pracy z klientami korporacyjnymi (np. w dziale obsługi klienta/Call Center etc.)
- Doświadczenie pracy w firmach/projektach IT
- Podstawowa znajomość architektury aplikacji webowych, znajomość terminologii technicznej oraz chęć poszerzania swoich kompetencji w tym obszarze
- Świetne umiejętności komunikacyjne, umiejętność budowania relacji interpersonalnych z klientem
- Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań problemów
- Odpowiedzialność, dociekliwość, proaktywne podejście do zadań
Oferujemy:
- Pracę w zgranym zespole pasjonatów IT i luźnej atmosferze
- Możliwość rozwoju w obszarze IT
- Dowolną formę zatrudnienia, elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej
- Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną i indywidualny budżet szkoleniowy
- Codzienną dawkę relaksu (game room), świeże owoce, przekąski i pyszną kawę non stop