Customer Support Specialist
Obsługa klienta

Customer Support Specialist

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Jesteśmy software house’m z siedzibą we Wrocławiu i oddziałem w Białymstoku. Tworzymy dedykowane rozwiązania IT dla klientów z całego świata, w których wykorzystujemy najnowsze narzędzia oraz technologie informatyczne. Pracujemy w oparciu o Scrum, a nasza ekipa to >80 kreatywnych pasjonatów IT, nastawionych na rozwój i ciągłe doskonalenie swoich umiejętności.
 
Do naszego biura we Wrocławiu szukamy otwartej, komunikatywnej i zaangażowanej osoby, która na co dzień będzie wspierać użytkowników platformy e-learningowej Samelane oraz zadba o budowanie długotrwałych relacji z klientami. Nasza platforma e-learningowa jest jednym z kluczowych produktów NeuroSYS i służy do kompleksowego zarządzania wiedzą w organizacjach, wykorzystując m.in. technologie rzeczywistości wirtualnej (VR), rzeczywistości rozszerzonej (AR) i uczenia maszynowego (ML).

Twoje zadania:

  • Kompleksowa obsługa zgłoszeń przychodzących od klientów
  • Komunikacja mailowa oraz telefoniczna
  • Współpraca z zespołem deweloperskim, obsługa systemu ticketowego
  • Prezentowanie klientom obecnych i nowych funkcjonalności platformy 
  • Współpraca z zespołem sprzedażowym, wymiana informacji odnośnie potrzeb klientów i wymaganego wsparcia
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. z Polski i Stanów Zjednoczonych

Kluczowe kompetencje:

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1) 
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (min. C1)
  • Co najmniej półroczne doświadczenie w pracy z klientami korporacyjnymi (np. w dziale obsługi klienta/Call Center etc.)
  • Doświadczenie pracy w firmach/projektach IT
  • Podstawowa znajomość architektury aplikacji webowych, znajomość terminologii technicznej oraz chęć poszerzania swoich kompetencji w tym obszarze
  • Świetne umiejętności komunikacyjne, umiejętność budowania relacji interpersonalnych z klientem
  • Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań problemów
  • Odpowiedzialność, dociekliwość, proaktywne podejście do zadań

Oferujemy:

  • Pracę w zgranym zespole pasjonatów IT i luźnej atmosferze
  • Możliwość rozwoju w obszarze IT
  • Dowolną formę zatrudnienia, elastyczne godziny pracy, możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną i indywidualny budżet szkoleniowy
  • Codzienną dawkę relaksu (game room), świeże owoce, przekąski i pyszną kawę non stop