Analityk ds. Marketingu
Marketing

Analityk ds. Marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Grupę Beiersdorf reprezentują w Polsce trzy spółki: NIVEA Polska, Beiersdorf Manufacturing Poznań i tesa tape. Aplikujesz do NIVEA Polska, gdzie zespół 240 pasjonatów ponadczasowej marki nr 1 pracuje w Sprzedaży, Marketingu, Supply Chain, Finansach i HR.

ZADANIA:

Osoba na tym stanowisku dołączy do Działu Marketingu i będzie odpowiadać przede wszystkim za:

  • przygotowanie analiz marketingowych przy wykorzystaniu różnych źródeł danych oraz proponowanie na ich podstawie wniosków i rekomendacji
  • sporządzanie raportów rynkowych i mediowych na potrzeby wewnętrzne firmy

Do dodatkowych obowiązków będzie należeć również:

  • monitorowanie trendów rynkowych w branży FMCG
  • organizacja i koordynacja badań marketingowych
  • wsparcie działu Marketingu przy projektach strategicznych

WYMAGANIA:

  • min. 2 lata doświadczenia w obszarze analiz marketingowych
  • biegła znajomość języka angielskiego - poziom od B2 do C2

OCZEKIWANIA:

  • wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne
  • min. 2 lata doświadczenia w obszarze analiz marketingowych
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • wysokie umiejętności w zakresie analizy dużej ilości danych
  • umiejętność wnioskowania na podstawie analiz i czytelnego prezentowania danych
  • bardzo dobra obsługa MsExcel i Power Point, mile widziana znajomość narzędzi Nielsen oraz do wizualizacji danych (np. Power BI)
  • dobra znajomość metodologii badawczych
  • bardzo dobra komunikacja, perswazja i prezentacja

OFERTA NIVEA:


  • Umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet benefitów: m. in. prywatna opieka medyczna dla całej rodziny. Karta Multisport oraz sala konferencyjno-rekreacyjna NIVEA. Przedszkole NIVEA. Ubezpieczenie NNW oraz kafeteria benefitów MyBenefit
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku