Nodium Group ma kilkunastoletnie doświadczenie na rynku e-commerce. Od początku dynamicznie się rozwija, koncentruje na nowoczesnych technologiach, dzięki czemu utrzymuje dynamikę wzrostu na poziomie kilkudziesięciu procent. Dzisiaj markę tworzą dwa sklepy internetowe o zasięgu ponad 1 mln użytkowników miesięcznie, a na tym Nodium Group nie zamierza poprzestać...
Siłę firmy stanowi zespół złożony z ambitnych ludzi, dzięki którym Nodium Group wciąż się rozwija, uzyskuje liczne nagrody oraz wyróżnienia, takie jak w rankingach eGazele Biznesu, Zaufane Opinie, Dobra Marka i wiele innych. Potwierdzają one najwyższy poziom profesjonalizmu, który cechuje pracowników Nodium Group.
Zastanów się, czego oczekujesz od tego stanowiska. Czy chcesz realnie wpływać na kształtowanie się firmy, w której pracujesz? Czy chcesz wykazać się swoją kreatywnością i specjalistyczną wiedzą, zamiast być człowiekiem „od wszystkiego”? Czy sukcesy zawodowe motywują Cię do działania i dają „pozytywnego kopa”? Czy chcesz realnie rozwijać swoje kompetencje i budować sukces marki Nodium Group? Jeśli na każde z pytań odpowiadasz TAK, to prawdopodobnie Ciebie szukamy!
Opis stanowiska
- Współtworzenie oraz koordynowanie strategii marketingowej,
- Definiowanie oraz wdrażanie działań marketingowych,
- Współpraca z największymi sieciami afiliacyjnymi – ustalanie/optymalizowanie warunków współpracy, planowanie działań wspierających sprzedaż, budżetowanie
- Monitorowanie i planowanie kampanii PPC i PPS – afiliacje, RTB, SEO, SEM prowadzonych bezpośrednio przez inne zespoły w firmie,
- Dobór strategii i narzędzi e-marketingowych wspierających sprzedaż w kanale
e-commerce,
- Analizowanie ruchu oraz zachowań użytkowników serwisu,
- Monitoring działań konkurencji i tendencji rynkowych w zakresie e-Commerce,
- Bieżący monitoring i analiza efektywności prowadzonych kampanii, wyciąganie wniosków
i rekomendacje zmian.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy w marketingu internetowym,
- Szeroki warsztat e-marketingowy,
- Znajomość narzędzi analitycznych do mierzenia efektywności działań
marketingowych
w tym obowiązkowo Google Analytics,
- Determinacja, decyzyjność i poczucie odpowiedzialności za wynik,
- Łączenie wnikliwej analizy i strategicznego myślenia,
- Duża elastyczność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku nad wieloma różnorodnymi zadaniami.
Oferujemy
- Możliwość pracy z najnowszymi narzędziami i rozwiązaniami e-Commerce,
- Wynagrodzenie odpowiadające kompetencjom i osiąganym rezultatom,
- Świetną atmosferę pracy w kreatywnym, doświadczonym zespole,
- Odpowiedzialne stanowisko bez brania udziału w „wyścigu szczurów”,
- Dużą samodzielność i realny wpływ na wynik sprzedażowy,
- Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.