E-Commerce Marketing Manager
Marketing

E-Commerce Marketing Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Nodium Group ma kilkunastoletnie doświadczenie na rynku e-commerce. Od początku dynamicznie się rozwija, koncentruje na nowoczesnych technologiach, dzięki czemu utrzymuje dynamikę wzrostu na poziomie kilkudziesięciu procent. Dzisiaj markę tworzą dwa sklepy internetowe o zasięgu ponad 1 mln użytkowników miesięcznie, a na tym Nodium Group nie zamierza poprzestać...

Siłę firmy stanowi zespół złożony z ambitnych ludzi, dzięki którym Nodium Group wciąż się rozwija, uzyskuje liczne nagrody oraz wyróżnienia, takie jak w rankingach eGazele Biznesu, Zaufane Opinie, Dobra Marka i wiele innych. Potwierdzają one najwyższy poziom profesjonalizmu, który cechuje pracowników Nodium Group.

Zastanów się, czego oczekujesz od tego stanowiska. Czy chcesz realnie wpływać na kształtowanie się firmy, w której pracujesz? Czy chcesz wykazać się swoją kreatywnością i specjalistyczną wiedzą, zamiast być człowiekiem „od wszystkiego”? Czy sukcesy zawodowe motywują Cię do działania i dają „pozytywnego kopa”? Czy chcesz realnie rozwijać swoje kompetencje i budować sukces marki Nodium Group? Jeśli na każde z pytań odpowiadasz TAK, to prawdopodobnie Ciebie szukamy!


Opis stanowiska


  • Współtworzenie oraz koordynowanie strategii marketingowej,
  • Definiowanie oraz wdrażanie działań marketingowych,
  • Współpraca z największymi sieciami afiliacyjnymi – ustalanie/optymalizowanie warunków współpracy, planowanie działań wspierających sprzedaż, budżetowanie
  • Monitorowanie i planowanie kampanii PPC i PPS – afiliacje, RTB, SEO, SEM prowadzonych bezpośrednio przez inne zespoły w firmie,
  • Dobór strategii i narzędzi e-marketingowych wspierających sprzedaż w kanale 
    e-commerce,
  • Analizowanie ruchu oraz zachowań użytkowników serwisu,
  • Monitoring działań konkurencji i tendencji rynkowych w zakresie e-Commerce,
  • Bieżący monitoring i analiza efektywności prowadzonych kampanii, wyciąganie wniosków 
    i rekomendacje zmian.

Wymagania


  • Doświadczenie w pracy w marketingu internetowym,
  • Szeroki warsztat e-marketingowy,
  • Znajomość narzędzi analitycznych do mierzenia efektywności działań 
    marketingowych 
    w tym obowiązkowo Google Analytics,
  • Determinacja, decyzyjność i poczucie odpowiedzialności za wynik,
  • Łączenie wnikliwej analizy i strategicznego myślenia,
  • Duża elastyczność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku nad wieloma różnorodnymi zadaniami.

Oferujemy


  • Możliwość pracy z najnowszymi narzędziami i rozwiązaniami e-Commerce,
  • Wynagrodzenie odpowiadające kompetencjom i osiąganym rezultatom,
  • Świetną atmosferę pracy w kreatywnym, doświadczonym zespole,
  • Odpowiedzialne stanowisko bez brania udziału w „wyścigu szczurów”,
  • Dużą samodzielność i realny wpływ na wynik sprzedażowy,
  • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.