Project Manager będzie odpowiedzialny za zarządzanie projektami, głównie z zakresu digital, dla różnych klientów Ogilvy. Rolą PM jest przeprowadzanie projektów w ramach ustalonego harmonogramu, budżetu oraz zakresu prac, koordynacja zespołu projektowego po stronie agencji oraz bieżący kontakt z klientem na każdym etapie prac.
Obowiązki:
- kontakt z klientem (akceptacje etapów projektu, obsługa aktualizacji, proponowanie rozwiązań, wycena dodatkowych prac)
- ustalenie struktury zespołu niezbędnego do realizacji projektu, a następnie koordynacja jego pracy
- bliska współpraca z działem Client Service i Produkcji
- zarządzanie projektem – jego zakresem, harmonogramem, budżetem, zasobami oraz proponowanie możliwych usprawnień
- nadzór nad jakością projektu, organizacja testów projektów przed przekazaniem ich klientowi
- raportowanie kosztów i przychodów, odpowiedzialność za zysk projektowy
Wymagania:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – najlepiej w realizacji projektów digital (bannery, landing page, serwisy www)
- doświadczenie w pracy z grupą specjalistów i zarządzaniu nimi (UX, graficy, web developerzy, IT, freelancerzy)
- umiejętność określania sposobu prowadzenia projektu w zależności od jego rodzaju
- umiejętność oceny i przewidywania sytuacji kryzysowych
- bardzo dobra znajomość zagadnień informatycznych i marketingowych w branży digital
- mile widziana wiedza o usability i architekturze informacji
- nastawienie na rozwiązywanie problemów
- umiejętność pracy pod presją czasu
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowej agencji reklamowej
- możliwość rozwoju zawodowego
- opiekę medyczną o podwyższonym standardzie
- szkolenia