Chcesz tworzyć materiały, które są przydatne i skuteczne w promocji gier? Chcesz stale szlifować swój talent i nigdy nie poczuć nudy w pracy? Chcesz poznać od środka jak działa marketing gier mobilnych? A może zawsze chciałeś zobaczyć, jak praca Motion Designer przekłada się na wymierne korzyści finansowe dla firmy i jak tworzone przez Ciebie kampanie przyciągają graczy? Często nawet drobny szczegół w kreacji może sprawić, że kampania odniesie sukces lub poniesie porażkę…
Jeśli tak, to daj znać! Szukamy osoby takiej jak Ty!
Twoje zadania
- Kreowanie wideo oraz grafik do kampanii reklamowych (zwiastuny gier, banery statyczne, reklamy wideo) pod sieci reklamowe
- Przygotowywanie materiałów prezentujących gry w Google Play i App Store (ikony, screenshoty, trailery, gameplay video)
- Tworzenie dynamicznych animacji na potrzeby wideo na podstawie otrzymanych materiałów
- Analizy reklam konkurencji, śledzenie trendów w reklamach gier mobilnych
Wszystko w wielu wersjach, formatach i odmianach by szukać tej najlepiej działającej reklamy.
Wymagania
- Świetna znajomość After Effects, Premiere Pro i Photoshopa (rysowywanie oraz praca z gotowymi elementami graficznymi)
- Znajomość narzędzia do animacji Spine
- Komunikatywność
- Kreatywność, innowacja i pasja do nowych trendów
- Umiejętne zarządzanie czasem oraz dostosowywanie się do ogólnych wytycznych
- Dbałość o szczegóły
- Znajomość gier
- Chęć dzielenia się pomysłami i brania udziału w burzy mózgów
Twórz skuteczne materiały reklamowe kierowane do graczy z całego świata. Poznaj marketing gier mobilnych oraz webowych i realizuj swoje pomysły na kampanie reklamowe.
Oferujemy
- Umowę dopasowujemy do Ciebie – wybierasz pomiędzy umową o pracę a B2B
- Możesz pracować zdalnie z domu lub jeśli chcesz nasze biuro jest otwarte!
- Zadbamy o Ciebie jak trzeba – każdy z pracowników posiada pakiet benefitów socjalnych w postaci karty sportowej, opieki medycznej LuxMed, lekcji językowych oraz kawy, owoców w firmowej kuchni
- Wspieramy bycie fit! Dopłacamy Ci za przyjazd rowerem do pracy